  • 1. Data: 2007-03-04 20:34:41
    Temat: działka a lata
    Od: "Ania [siostra Ewy]" <n...@p...onet.pl>

    Witam.

    Mam pytanko.
    mamy działke na ktorej od ok. 1956 roku stoi domek i plot siatkowy (4 lata
    temu został zamieniony na cementowy) oraz zabudowa garaż jakies budynki
    gospodarcze. nigdy dzialka nie była mierzona ani z naszej strony ani ze
    stony sasiadów (tymbardziej nigdy niemieli zadnych zastrzerzen co do
    wielkosci ich ziemi). Dodam ze ziemia obok (naszych asiadów) jest polem
    uprawnym. Mielismy sad ktory mial jakies 50 lat z drzewa ze starosci sie
    łamały i wogóle zaczynało sie tam robic smietnik, sasiad z drugiej strony
    chce chodowac sobie tam teraz drzewka ozdobne tylko i wyłacznie za to ze
    sprzeatni i wyruduje stare owocówki. Ja ani moje rodzian nie mamy z tego
    finansowych korzysci tak zreszta jest w umowie. sąsiad zeby być oki z
    prawem na swoj koszt zawołał goscia do pomierzenia działki i okazalo sie ze
    sasiadom brakuje ok 2 metrów na dlugosci calej dzialki czyli razem 200m
    kwadratowych ziemi. no i udezyli z grubej rury w nas ze chca ze skutkiem
    natychmistowym ziemie. zaproponowalismy odkupienie tego kawalka ziemi a oni
    ze nie i mamy rozbierac garaz i reszte budynków bo ONI CHCA swoją ziemie.

    Teraz moje pytanie czy jesli kobieta pojdzie do sadu to wygra i bedziemy
    musieli rozebrac garaz??? czy moze istnieje jakiś przepis ze ta ziemia moze
    byc nasza przez zasiedzenie??? Bo budynki te stoja tam od jakichs 50 lat no
    i co ... ja mamm teraz zrobic ????

    dzieki
    Anka

  • 2. Data: 2007-03-04 21:24:09
    Temat: Re: działka a lata
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Ania [siostra Ewy] napisał(a):
> [...]
    > ze nie i mamy rozbierac garaz i reszte budynków bo ONI CHCA swoją ziemie.
    A po takim czasie to już nie jest czasem zasiedzenie?

  • 3. Data: 2007-03-05 06:27:37
    Od: "Ania [siostra Ewy]" <n...@p...onet.pl>

    wiadomości news:o0qrb4-1ug.ln1@ncc1701.lechistan.com...
    > [ciach]
    > A po takim czasie to już nie jest czasem zasiedzenie?

    no wlasnie i to mi chodzi jest czy nie jest :)

    Dzieki wielkie