eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodrukarka i gwarancja › drukarka i gwarancja
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "jętek" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: drukarka i gwarancja
    Date: Tue, 6 Feb 2007 13:53:49 +0100
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 8
    Message-ID: <eq9tou$s3f$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: cxb58.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1170766430 28783 83.19.135.58 (6 Feb 2007 12:53:50 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 6 Feb 2007 12:53:50 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1896
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1807
    X-User: spamowinie
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:444603
    [ ukryj nagłówki ]

    Kupilem drukarke hp, po 3 mc przestala pobierac papier. Nie mialem czasu i
    do sklepu dostarczyl ja ojciec (oczywiscie z gwarancja). W sklepie
    powiedzieli, ze nie naprawiaja drukarek i kazali ojcu dzwonic na nr tel z
    gwarancji.
    Wydaje mi sie, ze przegieli bo kupowalem u nich to niech sobie dzwonia?
    A moze maja racje?


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1