  • Data: 2003-05-22 07:48:33
    Temat: drogi wewnetrzne
    Od: "pj" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    przyjezdzam do dziewczyny ktora mieszka w wawie w strefie platnego
    parkowania, parkuje samochod jednak bezposrednio pod blokiem do ktorego
    podjezdza sie droga wewnetrzna jak wynika ze znaku, czyli nieobjeta platnym
    parkowaniem.

    problem jest taki:
    non stop mam awantury z mieszkancami i ludzmi ze spoldzielni ze parkuje na
    oplacanych prze nich miejscach, podawali mi nawet nazwiska faceta, ktoremu
    niby zajalem miejsce, chcialbym zaznaczyc ze wjazd pod ta posesje nie jest w
    zaden sposob ograniczony, tak samo miejsca nie sa w zaden sposob oznakowane,
    po prostu kto gdzie sie zatrzyma tam zostawia auto, problem polega na tym ze
    tych miejsc jest tam proporcjonalnie do liczby mieszkan o wiele za malo i
    przypuszczam ze stad reszta

    pytanie brzmi:
    1) czy jako nie-mieszkaniec nie mam prawa wjechac w droge wewnetrzna i
    zaparkowac pod tym blokiem?
    2) czy moga wezwac straz miejska ktora zalozy mi klamre (tak mnie starszyli
    ale na tym sie poki co skonczylo)?

    pozdrawiam