  • Data: 2003-05-22 08:45:09
    Temat: Re: drogi wewnetrzne
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "pj" <a...@i...pl> napisał:

    >w strefie platnego parkowania, [..] droga wewnetrzna
    >[..], czyli nieobjeta platnym parkowaniem.
    Byłbym ostrożny. Wjazd i wyjazd ze strefy jest oznakowany.
    Droga wewnętrzna to NIE jest 'koniec strefy' [znak D-45]

    >1) czy jako nie-mieszkaniec nie mam prawa wjechac w droge wewnetrzna i
    >zaparkowac pod tym blokiem?
    Z rozp. "droga wewnętrzna" oznacza początek ogólnodostępnej drogi
    niepublicznej; napis umieszczony na znaku wskazuje zarządcę tej drogi.
    Jeśli nie ma innych znaków ograniczających, to nie widzę
    przeciwskazan.

    >2) czy moga wezwac straz miejska ktora zalozy mi klamre (tak mnie starszyl
    Blokadę można założyć jedynie w miejscach, gdzie postój jest
    zabroniony, a tam NIE jest jak piszesz.

    Artur Golański