  • 11. Data: 2002-02-08 01:09:48
    Temat: Re: doręczenie [pilne]
    Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka>

    W artykule <Pine.LNX.4.44.0202060118070.1834-100000@localhost>
    Gwidon S. Naskrent napisal(a):

    > Jeśli wyjeżdżasz na miesiąc i wiesz że toczy się postępowania
    > administracyjne z Twoim udziałem, to rozsądnie jest ustanowić
    > pełnomocnika, któremu będzie się doręczać pisma zamiast Tobie.

    > Wcale nie - wystarczy tylko trochę pomyśleć.

    Chyba nad_interpretujesz.I to grubo.

    Odpowiadasz, jakbyś był strona urzędową.
    Skąd przypuszczenie, że wiem, jakie się toczy postępowanie.
    Nie wiem.
    I co wtedy?
    Jest pismo doręczone, czy nie?, po tym, jak sobie poleży 7 dni?
    Jeśli jest, dlaczego czytamy ogłoszenia w prasie,
    o poszukiwaniach spadkobierców, lub np.winnych pieniądze fiskusowi?
    ____________________
    --
    PozdrawiamZbig.Drwięga
    Linux Reg.User #166848

  • 12. Data: 2002-02-08 08:42:11
    Od: "Gwidon S. Naskrent" <n...@s...pl>

    On 8 Feb 2002, Zbig.Drwiega wrote:

    > Skąd przypuszczenie, że wiem, jakie się toczy postępowanie.
    > Nie wiem.
    > I co wtedy?

    Jak cię zawiadomi ktoś kto odebrał pismo, to będzie wiedział.

    > Jest pismo doręczone, czy nie?, po tym, jak sobie poleży 7 dni?

    Jest.

    > Jeśli jest, dlaczego czytamy ogłoszenia w prasie,
    > o poszukiwaniach spadkobierców, lub np.winnych pieniądze fiskusowi?

    Bo nie można doręczyć pisma osobie nieznanej z miejsca pobytu (i bez
    kuratora), a poszukiwanie spadkobierców jest obowiązkowe, chyba że
    zgłaszający wniosek o stw. nabycia spadku złoży oświadczenie że poza
    wymienionymi we wniosku nie ma innych spadkobierców (art. 671-672 KPC).

    --
    Gwidon S. Naskrent (n...@s...pl)
    Tłumaczenia, usługi biurowe, consulting