  • 1. Data: 2009-12-23 14:23:14
    Temat: domeny.pl oszukują ?
    Od: "Pawel" <p...@o...pl>

    Witam Grupowiczów.

    Na wstępie chciałbym życzyć wszystkiego najlepszego z okazji Świąt Bożego
    Narodzenia.

    Rok temu wykupiłem w serwisie domeny.pl domenę. W tym roku firma dla której ją
    kupiłem zrezygnowała ze strony i co za tym idzie z domeny. Myślałem, że nie
    będzie z tym problemu, tak jak to jest w innych firmach sprzedających domeny.
    Niestety otrzymałem emaila z domeny.pl, że domenę muszę wykupić. Oto treść
    ostatniej informacji :

    "Pragniemy przypomnieć, iż domena ta została aktywowana w ramach oferty
    promocyjnej z koniecznością jej jednorazowego odnowienia w cenie
    standardowej. Oznacza to, iż w sytuacji rezygnacji z domeny przed
    upływem wskazanego okresu niezbędne będzie wniesienie należności w
    wysokości różnicy między ceną standardową a promocyjną, za którą nabyli
    Państwo usługę. Konieczność taka jest podyktowana faktem, iż w pierwszym
    roku promocyjnym usługi zostały w znaczący sposób dofinansowane przez
    naszą firmę, niezbędne jest zatem zrekompensowanie przez Państwa
    poniesionych przez nas kosztów zgodnie ze wskazanym zapisem zawartej
    umowy. Czy mimo to podtrzymują Państwo decyzję o rezygnacji z usługi?"

    Nie wiem co mam teraz robić, bo żadnej informacji przy zakupie domeny nie
    otrzymałem, że muszę wykupić ją na dwa lata. Przedłużenie domeny kosztuje
    121,99zł - czyli jeszcze raz więcej niż w innych firmach.

    Czuje się oszukany przez firmę domeny.pl. Próbowałem znaleźć jakiś regulamin na
    ich stronie dotyczący promocji, ale nic nie znalazłem.

    Czy mam jakieś prawo odstąpienia od zakupu domeny ?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-12-23 14:53:29
    Temat: Re: domeny.pl oszukują ?
    Od: "Dawid" <d...@s...net>

> [...]
    > regulamin na
    > ich stronie dotyczący promocji, ale nic nie znalazłem.
    >
    > Czy mam jakieś prawo odstąpienia od zakupu domeny ?

    A czytałes regulamin promocji jak kupowałes domene?? Wiekszośc firm własnie
    tam umieszcza tego typu informacje

  • 3. Data: 2009-12-23 15:31:36
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Pawel" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

    I chwilowo mniej więcej taką, jak na grupę odpowiedź bym im wysłał. Z
    zawartej przez Was umowy obowiązek wykupienia na drugi rok domeny nie
    wynikał i tyle. Skoro twierdzą przeciwnie, niech wskażą odpowiednie
    miejsce.

  • 4. Data: 2009-12-23 15:39:36
    Od: "jend" <j...@w...pl>

    Trzeba było kupić za 1zł (netto) domenę w promocji az.pl i uzyskać kod
    authinfo za 6zł (netto) w celu przeniesienia jej do aftermarket.pl gdzie
    przedłużenie kosztuje 50zł (brutto).

    Tym oto sposobem mamy najtańsze utrzymanie domeny bez zobowiązań.

  • 5. Data: 2009-12-23 18:47:14
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 23 Gru, 15:23, "Pawel" <p...@o...pl> wrote:

> [...]
    > ich stronie dotyczący promocji, ale nic nie znalazłem.
    >
    > Czy mam jakieś prawo odstąpienia od zakupu domeny ?

    Typowe zagranie domeny.pl. Jesli przeszukasz grupy pod katem
    "domeny.pl" to znajdziesz moj watek gdzie staralem sie rozgryzc od
    strony prawnej ich zagrywki i regulaminy.

  • 6. Data: 2009-12-25 18:35:34
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Pawel" <p...@o...pl> wrote in message
    > Nie wiem co mam teraz robić, bo żadnej informacji przy zakupie domeny nie
    > otrzymałem, że muszę wykupić ją na dwa lata. Przedłużenie domeny kosztuje
    > 121,99zł - czyli jeszcze raz więcej niż w innych firmach.

    podobno mozna ich olac, takie przynajmniej opinie kraza po forach, wiedza ze
    przeginaja i nie staraja sie egzekwowac naleznosci

    ja bede sie od nich wyprowadzal za pol roku z wszystkimi domenami, tez dalem sie
    zrobic jakis czas temu w jakiejs promocji, ale ze wzgledu na to ze nie ja
    ich uzywam, musialem sie z tym pogodzic

    mam juz gdzies indziej opcje na wszystko co u nich trzymam wiec wyjdzie mi
    taniej niz authinfo w domenach (99pln)