  • 1. Data: 2012-05-10 19:56:33
    Temat: dodajoszusta.pl a ewentualna odpowiedzialność karna
    Od: Piotrek <p...@p...onet.pl>

    Bardzo spodobała mi się inicjatywa utworzenia portalu www.dodajoszusta.pl.
    Wbrew głosom niezadowolenia niektórych przedsiębiorców (zapewne tych,
    którzy już znaleźli się na tej stronie lub wkrótce zasłużenie tam
    trafią) portal okazał się strzałem w dziesiątkę. Bodajże 2 miesiące
    jego istnienia wystarczyły na wysłanie za kraty pewnej słynnej w całym
    kraju nauczycielki języka angielskiego, z którą policja i prokuratura
    nie mogły dać sobie rady przez 8 lat. Do rzeczy. Tak się złożyło, że
    mam pewnego kandydata na tę stronę i zastanawiam się czy mogę go tam
    umieścić bez żadnych przykrych konsekwencji. Oczywiście nie chodzi mi
    o jakieś pomówienia, niesłuszne oskarżenia - firma, którą chciałbym
    tam opisać, w pełni zasługuje na to, żeby się znaleźć na opisywanej
    stronie.

  • 2. Data: 2012-05-15 03:01:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Piotrek wrote:
> [...]
    > o jakieś pomówienia, niesłuszne oskarżenia - firma, którą chciałbym
    > tam opisać, w pełni zasługuje na to, żeby się znaleźć na opisywanej

    jak masz wyrok skazujacy go za oszustwo to mozesz smialo dawac.
    Bo jak nie masz to dopoki go nie skażą oszustem formalnie nie jest.

  • 3. Data: 2012-05-15 08:32:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 15.05.2012 03:01, witek pisze:

    > jak masz wyrok skazujacy go za oszustwo to mozesz smialo dawac.
    > Bo jak nie masz to dopoki go nie skażą oszustem formalnie nie jest.

    Ależ nie - jest oszustem, tylko jeszcze trzeba mu to udowodnić.

    Wyrok jest najprostszą sprawą, ale i bez wyroku możesz mówić, że to
    oszust... pod warunkiem, że w razie jakby tamten się "obraził" i
    próbował pozywać/oskarżać, będziesz w stanie udowodnić to, że jest oszustem.