  • 11. Data: 2006-03-13 15:48:30
    Temat: Re: do alimenciar
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > ale on ma w tym momencie racje, przeczytaj co ex pisze w tamtym watku i
    > jak na Alicja odpowiada (jak gowniara - mam tu na mysli fragment ex o
    > dzieciach i jej ustosunkowanie sie, a raczej brak tego) i przemysl to
    > jeszcze raz.

    ale ja nie mam najmniejszej ochoty wracac do watku z 9 marca. Mnie po prostu
    osłabia gówniarsko - podwórkowy styl czołowego dyskutanta tej grupy ktory
    jak się domyślam studiuje (bądź nawet juz skonczyl !) prawo.

    Iza

  • 12. Data: 2006-03-13 15:51:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    iza napisał(a):

    > ale ja nie mam najmniejszej ochoty wracac do watku z 9 marca. Mnie po prostu
    > osłabia gówniarsko - podwórkowy styl czołowego dyskutanta tej grupy ktory
    > jak się domyślam studiuje (bądź nawet juz skonczyl !) prawo.

    Styl moze i gowniarski ale racje ma.

    P.

  • 13. Data: 2006-03-13 19:13:34
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "iza" <i...@e...pl> napisał w wiadomości

    > Dziecko jak ty nie wiesz o czym ty piszesz. Ape - chłopcze -
    wydoroślej bo
    > przykro cie czytac na tej i na 150 innych grupach. Zamiast tu siedziec
    poucz
    > sie troche, albo chociaz przejdz sie na spacer, zmien bielizne, upiecz
    > ciasto, przeczytaj komiks, cokolwiek...

    rotfl
    podasz chociaz dziesiec grup, na ktorych mozna mnie spotkac? :-)
    wybacz, izo, ze do reszty postu sie nie ustosunkuje...

    --
    pozdro
    ape

  • 14. Data: 2006-03-13 19:18:41
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    ktory
    > jak się domyślam studiuje (bądź nawet juz skonczyl !) prawo.

    1. skoro nie zamierzasz wracac do tamtego watku - to po prostu nie
    odzywaj sie w tym watku. :-)
    2. niewiele mnie interesuja twoje opinie o moim stylu, izo

    --
    pozdro
    ape

  • 15. Data: 2006-03-13 22:19:21
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    ktory
    > jak się domyślam studiuje (bądź nawet juz skonczyl !) prawo.

    wielkim darem jest umiejetnosc oddzielania ziarna od plew.
    ja sam jestem tylko plewami - wiec mna sie nie zajmuj :-)
    stalin nie ukonczyl wielu szkol, lecz jego przemowienia byly ukladne i
    porywajace ludzi...
    czy zatem generalissimus vel batiuszka modlby byc twoim idolem mimo, ze
    miliony poslal na smierc?
    co jest dla ciebie wazniejsze? spanielowa ukladnosc felicjana czy moj
    niewyparzony jezyk, ktory nie popusci tym, ktorym mam ochote doklozyc do
    pieca?

    --
    pozdro
    ape

  • 16. Data: 2006-03-15 09:08:53
    Od: "Aicha" <b...@m...pl>

    Użytkownik "iza" napisał:

    > nie mam najmniejszej ochoty wracac do watku z 9 marca.

    O, dzięki, właśnie miałam zapytać, który to. A podniecanie się tym, że
    eks opisał jak było "naprawdę" nie ma wielkiego sensu. Nie ma czegoś
    takiego jak prawda OBIEKTYWNA, gdy w grę wchodzą uczucia, emocje,
    zachowania i ich odbiór. Ale to już nie temat na tę grupę :)

    Pozdrawiam - Aicha

    --
    Dozwolone od lat 18:
    http://aicha.opowiadania.org