  • 1. Data: 2006-03-12 22:23:43
    Temat: do alimenciar
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    przy prosbach w sprawie alimentow proponuje, aby alimenciary podawaly
    maila eksa.
    unikniecie takiego zalosnego zakonczenia, jakie ostatno dopadlo niejaka
    alicja emem

    --
    pozdro
    ape

  • 2. Data: 2006-03-13 14:02:08
    Temat: Re: do alimenciar
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > przy prosbach w sprawie alimentow proponuje, aby alimenciary podawaly
    > maila eksa.
    > unikniecie takiego zalosnego zakonczenia, jakie ostatno dopadlo niejaka
    > alicja emem

    Dziecko jak ty nie wiesz o czym ty piszesz. Ape - chłopcze - wydoroślej bo
    przykro cie czytac na tej i na 150 innych grupach. Zamiast tu siedziec poucz
    sie troche, albo chociaz przejdz sie na spacer, zmien bielizne, upiecz
    ciasto, przeczytaj komiks, cokolwiek...

    Iza

  • 3. Data: 2006-03-13 14:15:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    iza wrote:

> [...]
    > sie troche, albo chociaz przejdz sie na spacer, zmien bielizne, upiecz

    Uprzejmnie proszę o nie wyciąganie mi małpki z wora.

    PS: i co ci komiksy/ciasta zrobiły, że je mieszasz z tym stworkiem? ;)

  • 4. Data: 2006-03-13 14:56:35
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > Uprzejmnie proszę o nie wyciąganie mi małpki z wora.

    ups, przepraszam - rzeczywiscie rozsadniej byloby ciachnąć wszystko ;-)

    > PS: i co ci komiksy/ciasta zrobiły, że je mieszasz z tym stworkiem? ;)

    A bo widzisz zastanawiałam się nad tym co to dziecko ewentualnie zrobic by
    umiało ( -> przeczytac komiks - duzo obrazkow, mało tekstu zeby sie nie
    przemęczał na początek) i dodatkowo - jaka czynność mogłaby wpływać na niego
    resocjalizująco (pieczenie ciasta)

    Iza

  • 5. Data: 2006-03-13 14:57:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    iza wrote:

    > A bo widzisz zastanawiałam się nad tym co to dziecko ewentualnie zrobic by
    > umiało ( -> przeczytac komiks - duzo obrazkow, mało tekstu zeby sie nie
    > przemęczał na początek)

    Oj, krzywdzisz _porządne_ komiksy ;)

  • 6. Data: 2006-03-13 14:58:12
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    iza napisał(a):

> [...]
    > sie troche, albo chociaz przejdz sie na spacer, zmien bielizne, upiecz

    ale on ma w tym momencie racje, przeczytaj co ex pisze w tamtym watku i
    jak na Alicja odpowiada (jak gowniara - mam tu na mysli fragment ex o
    dzieciach i jej ustosunkowanie sie, a raczej brak tego) i przemysl to
    jeszcze raz.

    P.

  • 7. Data: 2006-03-13 15:01:11
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Przemek R. wrote:

> [...]
    > jak na Alicja odpowiada (jak gowniara - mam tu na mysli fragment ex o
    > dzieciach i jej ustosunkowanie sie, a raczej brak tego) i przemysl to

    Tamten wątek to tamten wątek - tworzene nowego czysto 'pręgierzowane' to
    zwyczajne trollowanie.

  • 8. Data: 2006-03-13 15:37:08
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tamten wątek to tamten wątek - tworzene nowego czysto 'pręgierzowane' to
    > zwyczajne trollowanie.

    to przeczytaj jak zaciekle bronily (automatycznie) kobietki, robiac z ex
    niewiadomo kogo, az tu nagle EX wszedl na grupe i opisal jak sprawa
    wyglada

    P.

  • 9. Data: 2006-03-13 15:37:25
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    to bylo trollowanie w stanie wyzszej koniecznosci :-)

    P.

  • 10. Data: 2006-03-13 15:42:17
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > to bylo trollowanie w stanie wyzszej koniecznosci :-)

    mocno naciagana teoria ;-)

    Iza