  • 1. Data: 2006-06-19 06:36:57
    Temat: dni wolne oraz nadgodziny za delegacje
    Od: b...@w...pl

    Witam,

    Jestem na szkoleniu poza granicami naszego kraju, czas szkolenia wynosi
    5 miesiecy.
    Noclegi i wyzywienie zapewnia pracodawca procz tego dostaje zgodnie z
    prawem 25% wysokosci diety przewidzianej ustawowo.
    Moje pytanie rozchodzi sie o nadgodziny, czyli o czas poswiecony w
    pracy, dokladnie w biurze powyzej 8 godzin dziennie, czy jest okreslone
    przepisami prawa czy naleza mi sie nadgodziny i w jakiej wysokosci.
    Czy procz tego jest gdziekolwiek okreslone czy za kazdy miesiac
    przebywania poza krajem nalezy mi sie jakas ilosc dni wolnych?

    Z gory dziekuje za rzeczowe odpowiedzi
    BigDario