    From: "KASIA" <G...@i...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dlugi bylego meza
    Date: 11 Jun 2006 11:41:07 -0700

    Jeste po rozwodzie juz 3-lata, rozwód mialam przyznany zaocznie
    poniewaz nie mam kontaktu z bylym m ezem.5-lat temu wyjechal za
    granice.PRZED WYJAZDEM NAROBIL DLUGÓW.Po tak dlugim okresie
    niesplacania rat firma KRUK opomina sie splaty odemnie czy ma prawo,
    czy ja jako obecnie byla zona mam prawo splaty jego dlugów.