  • Data: 2006-06-17 16:01:46
    Temat: Re: dlugi bylego meza
    Od: "KASIA" <G...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    KASIA wrote:
> [...]

    KREDYT został zaciągnięty w 1999r.
    oraz w 2000r. w banku PKO oraz wBGŻ przez tan okres nikt nie upominał się o
    spłatę.Teraz kiedy odsetki przerosły wartość kretytu straszą mnie sądem. rozwód
    założyłam w2001r. obecnie wyszłam ponownie za mąż.Czy to coś zmienia.Obecny mąż
    utrzymuje moje dzieci z pierwszego małżeństwa,nie wyobrażam sobie bym mogła go
    narażać na to by spłacał nie swoje długi.czy jest z tego jakiś wyjście.przcież nie
    ma tam mojego podpisu.