eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodługa naprawa gwarancyjna telefonu Nokiadługa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia
  • From: "Kuba-RPM" <kuba-RPM@PRZED_MALPA_TYLKO_IMIElife.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: długa naprawa gwarancyjna telefonu Nokia
    Date: Sun, 23 Jul 2006 18:59:19 +0200
    Lines: 34
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.2869
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.2869
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    NNTP-Posting-Host: 85.222.22.9
    Message-ID: <44c3aae7$1@news.home.net.pl>
    X-Trace: news.home.net.pl 1153673959 85.222.22.9 (23 Jul 2006 18:59:19 +0200)
    Organization: home.pl news server
    X-Authenticated-User: kuba.life
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!nf1.ipartners.pl
    !ipartners.pl!news.home.net.pl!not-for-mail
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:402179
    [ ukryj nagłówki ]

    witam,

    W połowie czerwca, korzystając z gwarancji zareklamowałem swój telefon
    komórkowy. Problem wydawał się błahy, telefon czasem się zawieszał i
    wydawało mi się, że zostanie zaktualizowane oprogramowanie i po kilku dniach
    otrzymam telefon z powrotem.

    Okazało się, że aparat został wysłany do zagranicznego serwisu (!!) i czekam
    na niego już drugi miesiąc. Ani w serwisie, ani w Nokia Poland nikt nie jest
    w stanie podać mi daty powrotu mojego telefonu do kraju i ciągle słyszę, że
    "trzeba czekać". Wysłałem im faksem reklamację naprawy gwarancyjnej, ale
    wydaje mi się, że nic ona nie wnosi.

    W Nokia są spokojni, gdyż w karcie gwarancyjnej jest napisane:

    "Nokia gwarantuje, iż w okresie gwarancji Nokia bądź firma serwisowa
    działająca z upoważnienia Nokia, w stosownym czasie bezpłatnie usunie wady
    materiałowe, konstrukcyjne i wykonawcze, w drodze naprawy lub, jeżeli według
    własnego uznania Nokia stwierdzi taką konieczność, wymiany Produktu...".

    Czy "stosowny czas" naprawde daje producentowi nieograniczone możliwości i
    naprawa może trwać 2,3,4,6 miesięcy?

    Krew mnie zalewa, że nie oddałem tego na niezgodność z umową!!!!

    Czy w tej sytuacji mogę coś zrobić???

    Z góry dzięki za pomoc.

    Pozdrawiam,
    Jakub



Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1