eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawodług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ? › dług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ?
  • Data: 2005-03-25 17:56:24
    Temat: dług , firma Ultima i oferta niewypłacalności : czy podpisywać ?
    Od: "kompad" <k...@m...icpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam , mam problem z firmą Ultima z Wrocławia ( z siedzibą w
    Luxemburgu) , która to nabyła pewien dług wobec TPSA .
    W piśmie z 07.02.2005 dług został określony jako : 950 zł.( z tytułu
    faktur ) + 150 z tyt. not odsetkowych , czyli łącznie 1100 zł . W
    piśmie z 18.03.2005 dług ten już wyniósł 1400 zł. (Jak oni to liczą ? )
    W tym drugim piśmie przyszedł też oprócz oczywiście zachęty do zapłaty
    w w/wym. wysokości , formularz - oświadczenie zawierające klauzulę -
    że " uznaję roszczenie <....> i potwierdzam po mojej stronie
    istnienie bezwarunkowego zobowiązania do zapłaty należności z ww.
    tytułów <...> .Jednocześnie oświadczam , iż w chwili podpisania
    niniejszego Oświadczenia nie posiadam środków na spłatę mojego
    zadłużenie wynikającego z ww. tytułów" .
    Czy spotkał się może ktoś z podobną sytuacją ?
    Dodam , że sytuacja ta dotyczy osoby która ma ogromne problemy z
    delikatnie mówiąc "utrzymaniem płynności finansowej" , krótko mówiąc
    ma obecnie niezły "kanał finansowy" . Czy ta oferta określenia siebie
    jako osoby niewypłacalniej jest , że się tak wyrażę "opłacalna" . Czy
    przeciwnie , jest to oferta zawierająca niebezpieczny chwyt prawny ?
    Z góry dziękuję za zainteresowanie tym problemem .
    Pozdr.
    Andrzej