  • 61. Data: 2022-08-17 18:47:38
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 18:37, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie widziałem jeszcze rządu, który by zabierał bogatym i dawał biednym.
    > Wszystkie bez wyjątku zabierają biednym i dają bogatym.
    > Ale są biedni i bogaci "najsi" i "wajsi".

    Trzeba było żyć w PRL-u.
    Tam nikt głodny ani obdarty nie chodził.

    --
    Wiesiaczek - Z DC.
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 62. Data: 2022-08-17 20:40:28
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 17:21, Shrek pisze:

    > Ale tak się nie stanie bo reszta piesków którzy czekają na emki na
    > podstawie _tej_samej_ ustawy radośnie merda ogonami przed schodami
    > donikąd i pilnuje, żeby nikt winnych tego aktu prawnego nie niepokoił
    > jakimiś protestami.

    Pożyjemy. Zobaczymy. Uważam, ze powinno to zostać osądzone uczciwie po
    prostu.

    --
    Robert Tomasik

  • 63. Data: 2022-08-17 21:27:09
    Temat: Re: JEBAĆ SRUE
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 17:26, Shrek pisze:

    > Po raz kolejny pokazujesz, że nie znasz podstawowych aktów prawnych
    > dotyczących funkcjonowania policji w państwie. Choć przyznam że jestem
    > zaskoczony - myślałem że ustawę o zaoopatrzeniu... to każdy kulson
    > dobrze zna, a tu wychodzi że nawet tego nie ogarniacie.

    Nie wystarczy znać - Ty znasz, ale nie rozumiesz i co z tego?
    Funkcjonariusz zawarł z państwem umowę i ona obowiązuje. To, że księgowo
    sobie te świadczenia inaczej odprowadzali, to już kwestia papierologii.
    Państwo nie wywiązało się z tej umowy i w mojej ocenie należy się
    odszkodowanie.

    --
    Robert Tomasik

  • 64. Data: 2022-08-17 22:21:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pożyjemy. Zobaczymy. Uważam, ze powinno to zostać osądzone uczciwie po
    > prostu.

    Nic nie zostanie osądzone. Przynajmniej nie masowo. Po prostu emeryci
    wymrą nie doczekaując się wyroków. A tych co co uważali, że sądy nie
    powinny być polityczne spałują koledzy pokrzywdzonych, tacy jak ty.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 65. Data: 2022-08-17 22:28:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wystarczy znać - Ty znasz, ale nie rozumiesz i co z tego?

    Doskonale rozumiem. Rząd dał komuszym siepaczom emkę na koszt tych
    których pałowali. Nic nowego.

    > Funkcjonariusz zawarł z państwem umowę i ona obowiązuje.

    I tak i nie. Tak zawarł, ale nie taką jak myślisz - żadnych składek nie
    odprowadzasz. Tak co do zasady umowa powinna być utrzymana. Nie, nie
    obowiązuje - państwo wyruchało waszych kolegów (część słusznie) a wy
    jesteście gwarantem że koledzy chuja dostaną a władza wyjdzie z tego bez
    szwanku. Pamiętasz kulsonie jak tłumaczyłeś, że kulson nie jest od
    przestrzegania prawa bo on się na tym nie będzie zastanawiał tylko od
    wykonywania rozkazów? No to teraz waruj a nie marudź.

    > To, że księgowo
    > sobie te świadczenia inaczej odprowadzali, to już kwestia papierologii.

    To nie jest kwestia papierkologii, tylko żadnych składek nie odłożyłeś.
    W teorii panstwo może zmienić ustawę i już. Zresztą jakbyś odłożyl to
    też nic to nie zmienia.

    > Państwo nie wywiązało się z tej umowy i w mojej ocenie należy się
    > odszkodowanie.

    Więc jak pojdą protestować, to ich popresz czy zdzielisz pałą?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 66. Data: 2022-08-18 01:38:24
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-08-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:
    > Spróbuj ogarnąć, że mundurowi służą Polsce,, a to, ze tą Polską czasem
    > rządzą idioci, to już wina wybierających ich Polaków, a ne mundurowych.
    > reszta stanie się prostsza.

    Sam w to nie wierzysz. Na pewno zdarzają się tacy co pójdą do służb
    powodowani jakąś młodzieńczą wizją, ale dla wiekszości to zawód z
    szybszą emeryturą, czego nawet nikt nie ukrywa. I teraz pytanie, gdzie
    każdy ma swoje indywidualne granice, gdy każą mu iść pałować kobiety.
    Trudno to trochę nazwać służbą Polsce.

    --
    Marcin

  • 67. Data: 2022-08-18 10:15:06
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.08.2022 o 22:21, Shrek pisze:
    > Po prostu emeryci wymrą nie doczekaując się wyroków.

    A o dochodzeniu przez spadkobierców słyszałeś?

    --
    Robert Tomasik

  • 68. Data: 2022-08-18 11:46:05
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Aug 2022 14:26:44 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Spróbuj ogarnąć, że mundurowi służą Polsce,, a to, ze tą Polską czasem
    > rządzą idioci, to już wina wybierających ich Polaków, a ne mundurowych.

    W latach 80. i wcześniej Polsce służyli akurat ci, których mundurowi
    ścigali na polecenie partii. Nie wiedział to tym tylko ten, kto nie chciał
    wiedzieć.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 69. Data: 2022-08-18 11:51:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 17 Aug 2022 18:47:38 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Trzeba było żyć w PRL-u.
    > Tam nikt głodny ani obdarty nie chodził.

    To coś jak teraz na Białorusi.
    I jeszcze mają Kamazy, których cały świat im zazdrości.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "To potworne, że za plecami ludzie mówią o nas rzeczy, które są całkowicie
    i absolutnie prawdziwe"
    Oscar Wilde

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 70. Data: 2022-08-18 13:45:51
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-16-sierpnia-2022 o 21:57, cef pisze:
    > Jeśli tylko udowodnisz swoją rację, to na pewno poprze.

    Brawo. Odpowiedziałeś jak każda prawnicza szuja. ;-)

    Nie chodzi o ujawnienie prawdy czy w tym przypadku proporcji czy
    wybiórczości traktowania jednej grupy ludzi (to czysty faszyzm)

    A tylko i wyłącznie udowodnienie i przekonanie odpowiedniej osoby na
    odpowiednim stanowisku.

    I gdzie tu słowo SPRAWIEDLIWY wyrok?

    Cała prawda całą dobę ;)