  • 271. Data: 2022-09-01 19:50:08
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2022 o 18:40, Shrek pisze:

    > Cyganie mają gorszy marketing.
    > W sumie połowa tych żydów to byli... polacy.

    Ja tam osobiście uważam, że wyznanie zamordowanego ma niewielkie
    znaczenie. To byli po prostu ludzie. Każdy z nich miał swój życiorys,
    mieli imiona, nazwiska, rodziny. Romowie też są (bywają) Polakami.

    --
    Robert Tomasik

  • 272. Data: 2022-09-01 19:51:14
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2022 o 19:00, Shrek pisze:

    > A czemu akurat obecnych? Bo skoro bez żadnych konkretnych podstwa, to
    > prościej wszystkich zatrudnionych na danym kulsonariacie. Prościej
    > sprawdzić i mniej na łebka wyjdzie:P A no i komendant "okręgowy" dorzuca
    > się zawsze bo to jego kulsonariat;)

    Myślisz, że komendanci mają jakieś kulsonoriaty?

    --
    Robert Tomasik

  • 273. Data: 2022-09-01 19:52:08
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2022 o 19:15, Kviat pisze:

    > A dlaczego nie?
    > Najlepiej wszystkim od razu dla ich dobra postawić zarzuty (nie muszą
    > być prawdziwe, bo w ustawie nie napisali, że muszą być prawdziwe) i
    > niech sobie przed sądem wyjaśniają.
    > Bo przecież skoro są niewinni, to nie powinni mieć żalu za postawienie
    > (dla ich dobra) zarzutów.

    To może niech sie zrzucą wszyscy na literę "J". Pewnie kilku z nich
    bedzie winnych.

    --
    Robert Tomasik

  • 274. Data: 2022-09-01 19:53:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2022 o 19:01, Shrek pisze:

    > A co to ma do rzeczy - emeryt nie jest pracownikiem.

    Nie wiem, co to ma do rzeczy. Staram się dopasować do wypisywanych przez
    Ciebie głupot. Podobno należy się starać prowadzić dyskusje na poziomie
    dyskutanta.

    --
    Robert Tomasik

  • 275. Data: 2022-09-01 19:58:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 01.09.2022 o 19:17, Shrek pisze:

    > A co za różnica? Powiedzmy że kilku pasażerów tramwaju go zdemolowało.
    > Ty wpadasz na pomysł, że za szkody powinni płacić wszyscy obecni w
    > tramwaju;) Ten sam poziom abstrakcji.

    Kolejny raz wymyślasz jakąś bzdurę, a następnie dzielnie z nią walczysz.
    Czy nei dostrzegasz różnicy pomiędzy udziałem w zgromadzeniu, podczas
    którego niektórzy ze spontanicznie zebranych niszczą cudzy majątek, a
    jazdą w tramwaju, gdzie ktoś go demoluje? W tramwaju za bezpieczeństwo
    odpowiada przewoźnik.

    > Przy czym zwykle te naruszenia to julki rzekomo spuszczające wpierdol
    > kulsonom:P To normalne, że spuszczają łomot kulsonom trenowanym do walki
    > z kibolami?

    No i potem tych kulsonów musi Policja bronić?

    > Zdecydowana większość zgoromadzeń jest tym spokojniejsza im mniej
    > kulsony usiłyują swoją przemyślaną taktykę stosować. Widać nie tylko po
    > marszach julek i kodowców, ale nawet maszów narodowców. Im bardziej
    > policja usiłowała zaprowadzić porządek tym większą rozróbą się to kończyło.

    Trudno mi się jest odnieść. Musiałbym w tym po prostu uczestniczyć.
    Skoro uczestniczyłeś i doszedłeś do takich wniosków, to faktycznie dość
    niepokojące.

    > Hmmm. nie. Co najwyżej państwo polskie. A i to formalnie to chyba
    > p.o.rezydent a nie p.o.remier.

    Oczywiście i dlatego umowy międzynarodowe zawiera kominiarz w imieniu
    Polski.

    --
    Robert Tomasik

  • 276. Data: 2022-09-01 20:27:26
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślisz, że komendanci mają jakieś kulsonoriaty?

    Na właśność to nie, ale pod sobą tak:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 277. Data: 2022-09-01 20:28:56
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To może niech sie zrzucą wszyscy na literę "J". Pewnie kilku z nich
    > bedzie winnych.

    Przecież kfiatek opisał metody, których usilnie bronisz, a ty się
    nabijasz, że one bez sensu:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 278. Data: 2022-09-01 20:30:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie wiem, co to ma do rzeczy. Staram się dopasować do wypisywanych przez
    > Ciebie głupot.

    To akurat kfiatek pisał. I jak słusznie zauważasz głupio pisze. Ale to
    tylko kalka twojej wypowiedzi, że za zniszczenia poczynione przez
    zgoromadzenia powinni odpowiadać solidarnie wszyscy zgromadzeni.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 279. Data: 2022-09-01 20:40:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Kolejny raz wymyślasz jakąś bzdurę, a następnie dzielnie z nią walczysz.

    Ja? Przecież to twój pomysł, żeby odpowiedzialność przypisywać na
    podstawie "listy obecności". Ale jak słusznie zauważasz jest to bzdura.

    > Czy nei dostrzegasz różnicy pomiędzy udziałem w zgromadzeniu, podczas
    > którego niektórzy ze spontanicznie zebranych niszczą cudzy majątek, a
    > jazdą w tramwaju, gdzie ktoś go demoluje?

    Prawdę mówiąc - niespecjalnie.

    > W tramwaju za bezpieczeństwo
    > odpowiada przewoźnik.

    Chcesz powiedzieć, że jak ktoś dostanie wpierdol w tramwaju to odpowiada
    za to przewoźnik? A na przystanku?

    > No i potem tych kulsonów musi Policja bronić?

    Nie - kusonów bitych przez wkurwione nastolatki bronią antyterroryści a
    boa:P

    > Trudno mi się jest odnieść. Musiałbym w tym po prostu uczestniczyć.

    Czyli nie bardzo wiesz o czym mowa, ale się chętnie wypowiadasz o
    oszołomach ze zgromadzeń;)

    > Skoro uczestniczyłeś i doszedłeś do takich wniosków, to faktycznie dość
    > niepokojące.

    No właśnie taka zabawna sprawa, że dopóki policja nie próbowała porządku
    zapewnić to był spokój i porządek (zawsze mnie rozwalało jak wszystkie
    demonstracje rozchodziły się pięknie na dwie jezdnie przy ogrodzie
    saskim i prawie nikt nie deptał trawnika pośrodku). Nawet na strajku
    kobiet gdzie wkurwienie było duże burdel na dobre zaczął się jak kulsony
    zaczęły pilnować porządku.

    > Oczywiście i dlatego umowy międzynarodowe zawiera kominiarz w imieniu
    > Polski.

    W imieniu polski a nie każdego z polaków. I nie "rząd" a raczej liczy
    się podpis p.o.rezydenta i ratyfikacja.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 280. Data: 2022-09-01 20:41:35
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ja tam osobiście uważam, że wyznanie zamordowanego ma niewielkie
    > znaczenie. To byli po prostu ludzie.

    I mordujący i potomkowie zamordowanych mają inne zdanie. Przynajmniej
    jeśli chodzi o _tych_ pomordowanych:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!