  • 121. Data: 2022-08-19 19:44:47
    Temat: Re: dezubekizacja
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale tu nie chodzi o dziedziczenie emerytury. Jak ZUS z jakiegoś powodu
    > nie wypłaci emerytowi świadczenia, to śmierć emeryta nie odbiera prawa
    > do dochodzenia tego należnego przed śmiercią świadczenia.

    Powodzenia...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 122. Data: 2022-08-19 19:45:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dlatego nie możesz zrozumieć o co chodzi. Zarzut ne jest niczym
    > przyjemnym, ale daje nowe prawa. Jako świadek masz zeznać prawdę i nie
    > masz wpływu na postępowanie.

    Wydaje mi się, że zarzuty stawia się jak są podstawy:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 123. Data: 2022-08-19 19:46:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Czy potrafisz wskazać, kto to jest? Który był prawdziwy?

    Tak.

    > Jak ścigał
    > oszustów ekonomicznych (PG podobno podlegało pod SB) to też?

    I dlatego piszę, że przypadki powinny być rozpatrywane indywidualnie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 124. Data: 2022-08-19 19:49:18
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 19:25, Shrek pisze:

    > Nie - lepiej udawać, że wszystko jest w porzo!

    Pomiędzy udawaniem, że jest wszystko OK, a tłumnym bieganiem po ulicy
    istnieje cały szereg innych możliwości wyrażenia swojego niezadowolenia.

    --
    Robert Tomasik

  • 125. Data: 2022-08-19 20:04:59
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 19:37, Shrek pisze:
    > Skup się - uprawniony nie żyje, emka, mu się nie należy.

    A zaległa emerytura sprzed śmierci, której nie wypłacono?

    --
    Robert Tomasik

  • 126. Data: 2022-08-19 20:06:16
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 19:45, Shrek pisze:
    > Wydaje mi się, że zarzuty stawia się jak są podstawy:P

    I słusznie Ci się wydaje. Uważasz, zostawienie dziecka w samochodzie
    przed sklepem ne jest uzasadnieniem, gdy dziecko to w wyniku tego umrze?

    --
    Robert Tomasik

  • 127. Data: 2022-08-19 20:08:34
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 19.08.2022 o 19:46, Shrek pisze:
    > Tak.
    > I dlatego piszę, że przypadki powinny być rozpatrywane indywidualnie.

    Myślę,że można odnotować w księdze pamiątkowej, ze po raz pierwszy, że
    się zgadzamy. Emerytury obniżyć tym, którzy naruszyli prawo - podobnie
    jak funkcjonariuszom, którzy wzięli łapówki, albo jechali pod wpływem
    alkoholu.

    --
    Robert Tomasik

  • 128. Data: 2022-08-19 20:19:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Myślę,że można odnotować w księdze pamiątkowej, ze po raz pierwszy, że
    > się zgadzamy.

    E tam - za proste. Zreszta pokłucilibyśmy się potem:P

    > Emerytury obniżyć tym, którzy naruszyli prawo

    Nie, za mało. Mówiłem że się pokółcimy:P

    > - podobnie
    > jak funkcjonariuszom, którzy wzięli łapówki, albo jechali pod wpływem
    > alkoholu.

    Bez przesady - to kllasyczne przekroczenie uprawnień:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 129. Data: 2022-08-19 20:20:45
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pomiędzy udawaniem, że jest wszystko OK,

    O - na przykład mazanie kredą po chodniku. A nie.. wróć:P

    > a tłumnym bieganiem  po ulicy

    Problem w tym, że jak sobie pobiegasz po chodniku to nie ma to żadnego
    efektu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 130. Data: 2022-08-19 20:45:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A zaległa emerytura sprzed śmierci, której nie wypłacono?

    A masz orzeczenie sądu że tak - umorzono, nie ma czynu zabronionego.
    Cywilnie możesz próbować - powodzenia. Równie dobrze możesz się domagać,
    że dziadka w sklepie oszukano.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!