  • Data: 2007-08-17 10:04:28
    Temat: dane osobowe a serwis genealogiczny
    Od: "Alex" <a...@s...apsoft.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Proszę specjalistów o poradę.

    Prowadzę rodzinny internetowy serwis genealogiczny.
    Zamieszczam w nim sporo informacji o osobach znajdujących sie w naszej
    ewidencji (imie, nazwisko, data i miejsce urodzenia, współmałżonki (data i
    miejsce śłubu), dzieci (z imienia i nazwiska), itp. Bywa że także zdjęcia.
    Nie ma info o jakichkolwiek adresach (co najwyżej nazwa miejscowości).

    Wszystkie dane zamieszczone w internecie otrzymuję dobrowolnie od różnych
    osób drogą email lub zwykłą pocztą.
    Nie mam tego na piśmie, ale osoby te muszą zdawać sobie sprawę, że
    informacje mi przesłane zamieszczę w internecie, choćby stąd, że tylko tą
    drogą weszli w posiadanie mojego adresu.
    Niestety, jest tu pewnien szkopuł. Osoby te przysyłają mi dane nie tylko
    swoje ale także swoich bliskich i dalszych krewnych.
    Czy w tej sytuacji muszę mieć od każdej z tych osób jakieś pisemne
    zezwolenie na publikacje przesłanych danych ?

    Dzięki za wszelkie sugestie.
    Pozdrawiam
    Alex