  • 1. Data: 2003-02-20 09:22:20
    Temat: dane osobowe - TG czy NTG?
    Od: "FoxŁódź_nospam_" <f...@p...onet.pl>

    Witam

    na grupie jestem nowy więc wolę się upewnić czy moje pytania będą TG

    rozawżam możliwość rozpoczęcia gromadzenia i przetwarzania danych osobowych.
    Chciałbym się dowiedzieć jak najlepiej się za to zabrać żeby nie popełnić
    błędów, czyli aby sepłniać wszystie wymagogi Ustawy i aktów wykonawczych.
    Szukałem w sieci jakiegoś "poradnika" kork po kroku, lub choćby wskazówek co
    jest potrzebne, i jak zabrać się za organizowanie takiego przedsięwzięcia,
    ale nie znalazłem niczego interesującego. Mam nadzieję że Wasze forum mi
    pomoże, lub wskaże miejsce gdzie powinienm się z tym udać...

    pozdrawiam wszsytkich

    Fox

    --
    Marek (FoxŁóź) Stawicki
    mailto:f...@p...onet.pl,

    I don't worry 'bout things that I can't change
    C.Walker