  • 1. Data: 2003-02-20 09:10:33
    Temat: Termin opublikowania Ustawy
    Od: w...@b...pl

    Kto mi moze powiedziec gdzie znajde i czy wogule jest gdzies okresony termin w
    jakim po podpisaniu przez Prezydenta ustawy powinna zostac ona opublikowana

    Bardzo diekuje za info.
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-02-20 09:11:44
    Temat: Re: Termin opublikowania Ustawy
    Od: w...@b...pl

    przepraszam za wogule
    oczywiscie powinno byc wogole

    pozdr

  • 3. Data: 2003-02-20 10:34:13
    Od: "winnie" <w...@o...pl>

    Użytkownik <w...@b...pl> napisał w wiadomości
    > przepraszam za wogule
    > oczywiscie powinno byc wogole

    powinno być w ogóle ;)

    Winnie

  • 4. Data: 2003-02-20 12:40:38
    Od: w...@b...pl

    szkoda ze wogole tylko tyle masz do powiedzenia

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2003-02-23 15:21:18
    Od: "trener" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik <w...@b...pl> napisał
    > Kto mi moze powiedziec gdzie znajde i czy wogule jest gdzies okresony
    termin w
    > jakim po podpisaniu przez Prezydenta ustawy powinna zostac ona
    opublikowana

    Moze cos znajdziesz w "Ustawie z 20 lipca 2000 r o oglaszaniu aktow prawnych
    i innych aktow normatywnych"

    Pozdrawiam
    -=treneros=-