    From: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: dane osobowe
    Date: Sun, 13 Nov 2011 20:48:37 +0100

    witam
    jest sobie firemka, mała taka. Gromadzi dane osobowe swoich klientów,
    chociaż nie musi. wystarczył by nr telefonu, hasło jakieś - do
    identyfikacji, a żądają kompletu danych z dowodu. Tak się złożyło że
    musiałem z ich usług skorzystać. Skąd pewność że te dane są
    zabezpieczone? Zażądam usunięcia z bazy, ale skąd pewność że to zrobią?
    Czy mogę poprosić jakąś instytucję żeby sprawdziła jak są owe dane
    klientów przechowywane

    ToMasz

    PS dane klientów prywatnych, sam klient wpisuje je na swoim komputerze
    do rubryk, naprawdę niepotrzebne do niczego. TAk mi sie wydaje ze
    stosunkowo łatwo jest się włamać - bo firma jakoś nie wygląda żeby miała
    3 firewale