    From: "Mak" <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czyzbys byl jednym z tajniakow UB-kow ? :P
    Date: Tue, 17 Feb 2004 09:55:01 +0000 (UTC)

    plusz <p...@i...usun_spam.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Mak" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > tak... no to ładnie nam się robi w kraju
    > nie płaciłem "w ramach przyzwoitości"
    > a może "w ramach przyzwoitości" będzies pensję dostawał, policja będzie "w
    > ramach przyzwoitości" zatrzymywała cię na 48 godzin, w "ramach
    > przyzwoitości" ktoś porysuje ci auto .... powodzenia z taką filozofią
    [...]

    coz troche znieksztalciles moja wypowiedz, a moze celowo to zrobiles bo sam
    sie zajmujesz "windykacja" ? :P mowiac o przyzwoitosci mialem na mysli
    opoznienie w platnosci ktore nie wykraczalo poza okreslony regulaminem termin
    ktory to powoduje odlaczenie urzadzenia.

    > może i doszło.. ale "w ramach przyzwoitości" więc nie rozumiem w czym
    > problem :)))

    szkoda ze nie widzisz bo o ile moje dzialanie jest zgodne z prawem ( umowa )
    o tyle PGNiG zlamali prawo. Czy nalezy poinformowac prokurature o
    przestepstwie Polskiego Gornictwa Naftowego i Gazownictwa ? Przeciez jak na
    dloni oni zlamali ustawe o ochronie danych osobowych, a jesli nie oni to maja
    obowiazek wskazac kto im te informacje przekazal.

    jesli dalej chcesz dywagowac bezpodstawnie zastanow sie najpierw bo to lista
    prawa a nie kozakow UB'kow, i napomne po raz kolejny ze w moim dzialaniu nie
    bylo zadnego lamania prawa ( jesli uwazasz inaczej to to pokaz zamiast rzucac
    inwektywami ) natomiast legalnosc dzialan i pozyskiwania informacji przez
    PGNiG jest dalece watpliwa.