  • 1. Data: 2005-08-30 22:05:18
    Temat: czy wpuszcza mnie do francji bez paszportu?
    Od: "eXOr" <exor@NOSPAM_o2.pl>

    helou, sprawa wyglada tak, ze mam leciec do francji w najblizszym czasie.
    paszportu nie posiadam.
    dowodu nowego nie posiadam.
    mam jedynie stary zielony dowod sprzed 8 lat.

    jakie sa szanse na przekroczenie granicy?
    zalezy na kogo sie trafi podczas kontroli czy tez bez problemow?

    pzdr,e!

  • 2. Data: 2005-08-30 22:06:40
    Temat: Re: czy wpuszcza mnie do francji bez paszportu?
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    eXOr napisał(a):

    > jakie sa szanse na przekroczenie granicy?
    > zalezy na kogo sie trafi podczas kontroli czy tez bez problemow?

    Nie powinno byc problemu.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2005-08-30 23:07:45
    Od: scream <n...@p...pl>

    eXOr napisał(a):
    > jakie sa szanse na przekroczenie granicy?
    > zalezy na kogo sie trafi podczas kontroli czy tez bez problemow?

    Wszystko zależy od tego, czy osoba na zdjęciu przypomina Ciebie, czy nie :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl