  • 1. Data: 2005-08-30 20:49:42
    Temat: OC i rower
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czy jazda rowerem jest kwalifikowana do OC?

  • 2. Data: 2005-08-30 20:55:47
    Temat: Re: OC i rower
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    http://rtfm.bsdzine.org/

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-08-30 21:15:13
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    bartek napisał(a):
    > czy jazda rowerem jest kwalifikowana do OC?

    Czlowieku... o co Ci chodzi...
    Zatrzymaj sie, wdech, wydech, wdech, wydech.

    Policz do 10 i wtedy napisz od poczatku do konca, w jednym poscie o co
    Ci chodzi.

    A te bełkotki ktore juz wyslales mozesz skasowac.

  • 4. Data: 2005-08-30 21:16:39
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    chodzi o to, ze tata jadac rowerem spadl z niego i nastapil zgon.
    czyli poruszal sie srodkiem komunikacji wg kodeksu ruchu drogowego tak ?
    czy w zwiazku z tym ze mial oplacone OC, itp. przysluguje mi z tego tytulu
    jakies swiadczenie ?

  • 5. Data: 2005-08-30 21:19:26
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):
> [...]
    > czy w zwiazku z tym ze mial oplacone OC, itp. przysluguje mi z tego tytulu

    OC to ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i nic nie ma do twojego taty.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 6. Data: 2005-08-30 21:21:09
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czyli w zwiazku z jazda rowerem i nastepstew tego byl nieszczesliwy wypadek,
    czyli zadne ubezpieczenia w zwiazku z poruszaniem sie po drodze pojazdem nie
    beda mi przyslugiwac?

  • 7. Data: 2005-08-30 21:30:35
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bartek napisał(a):
    > czyli w zwiazku z jazda rowerem i nastepstew tego byl nieszczesliwy wypadek,
    > czyli zadne ubezpieczenia w zwiazku z poruszaniem sie po drodze pojazdem nie
    > beda mi przyslugiwac?

    Nie z ubezpieczenia komunikacyjnego (którego zapewne twój ojciec nie
    miał). I czy jesteś pewny że był to "nieszczęśliwy wypadek" czy też po
    prostu choroba ojca, która się ujawniła podczas jazdy rowerem.

  • 8. Data: 2005-08-30 21:41:52
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    jak moze sie choroba ujawnic?
    tata 3 lata temu mial udar,
    w karcie zgonu jest wpisane po przybyciu karetki
    przyczyna NAGLA powod nieznany
    a lekarz rodzinny wpisal Ostra niewydolnosc krazeniowo oddechowa.
    wiec jak to bedzie?

  • 9. Data: 2005-08-30 21:50:04
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@g...removethispart.pl>

    bartek wrote:
> [...]
    > czy w zwiazku z tym ze mial oplacone OC, itp. przysluguje mi z tego tytulu

    OC to takie ubezpieczenie, że jeśli ty komuś coś zrobisz to jego
    roszczenia są spłacane właśnie z OC. Ty sam nic ze swojego OC nie
    dostajesz.

    pzdr,
    Arkadesh

  • 10. Data: 2005-08-30 21:53:49
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    to czy w zwiazku jazda rowerem wskutek ktorej nastapil nieszczesliwy wypadek
    przysluguja temu jakies swiadczenia zgodnie z kodeksem ruhcu drogowego ?bo w
    pzu pani mowila ze ona porowna zeznania z protokolami z policji i policja
    jeszcze musi ocenic stan trzezwosci i czy posiadala tata dokumenty
    upowazniajace go do jazdy rowerem... czyli po co to wszystko ?

    Użytkownik "Arkadiusz Dymek" <a...@g...removethispart.pl> napisał w
    wiadomości news:df2kat$237$1@nemesis.news.tpi.pl...