  • 21. Data: 2008-03-27 14:12:50
    Temat: Re: czy własciciel mieszkania moze mnie wywalić w dowolnej chwili ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@t...com wrote:
    > zajebiste prawo naprawde, mam mieszkanie wynajmuje gosc nie placi i ma
    > wieksze prawa odemnie
    > LITOSCI

    Nie ma wiekszych.
    Ty masz większe, ale tylko przy pomocy sądu.

  • 22. Data: 2008-03-28 07:43:10
    Od: "t...@t...com" <t...@t...pl>

    Nie ja tylko mowie teoretycznie.

    Sytacja:
    Wynajmuje mieszkanie - normalna umowa, człowiek nie płaci więc go wywalam co
    mnie obchodzi - ma mieszkac w moim mieszkaniu i ja mam jeszcze płacic czynsz
    do spółdzielni, on mi narobi długów to ma być prawo tak?
    Metoda prosta - wprowadzic się z paroma kolegami i robic non stop imprezy
    wyjscia innego nie widze.

  • 23. Data: 2008-03-28 08:35:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    t...@t...com pisze:

    > Wynajmuje mieszkanie - normalna umowa, człowiek nie płaci więc go
    > wywalam co mnie obchodzi - ma mieszkac w moim mieszkaniu i ja mam

    Wywalasz? A kto ci raczki rozbuja?

    > jeszcze płacic czynsz do spółdzielni, on mi narobi długów to ma być
    > prawo tak?

    Nie. Mozesz go pozwac i oczywiscie wygasz.

    Co nie zmienia faktu, ze on ma prawo do ochrony posiadania.

    > Metoda prosta - wprowadzic się z paroma kolegami i robic non stop
    > imprezy wyjscia innego nie widze.

    Ile mozna ten sam debilizm powtarzac.... Nie mozesz sie wprowadzic! Jak
    sprobujesz na sile, to popelnisz przestepstwo.

  • 24. Data: 2008-03-28 09:25:13
    Od: "t...@t...com" <t...@t...pl>

    Buahahaha
    Co nie moge?
    Moge go pozwać? To czas zmienic prawo.
    To identycznie może być tak:
    -> wynajmuje auto na 1 dzien, po 2 nie oddaje go i nikt nie ma prawa mi nic
    zrobi bo mam prawo do posiadania
    no wybacz

  • 25. Data: 2008-03-28 09:31:10
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przy dobrze skonstruowanej umowie wynajmujący może wszystko.
    JaC

    -----

  • 26. Data: 2008-03-28 14:34:47
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    t...@t...com wrote:
> [...]
    > wywalam co mnie obchodzi - ma mieszkac w moim mieszkaniu i ja mam
    > jeszcze płacic czynsz do spółdzielni, on mi narobi długów to ma być

    jakich długów on niby ci ma narobić?
    opłaty za mieszkanie to twój biznes nie jego, on ci ma płacić za wynajem.

    > Metoda prosta - wprowadzic się z paroma kolegami i robic non stop
    > imprezy wyjscia innego nie widze.

    a jak ty się chcesz tam wprowadzić? przecież nie masz prawa tam wejść.

  • 27. Data: 2008-03-28 14:36:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    666 wrote:
    > Przy dobrze skonstruowanej umowie wynajmujący może wszystko.
    > JaC

    Akurat nawet bez umowy niewiele może.

  • 28. Data: 2008-03-28 15:10:38
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Nie. To ty możesz wezwać policję, jak on będzie ciebie nachodził.

    Bez jaj ... co znaczy nachodził ? :)

    Imho, właściciel może "nachodzić" swoje mieszkanie do woli ...
    Na miejscu właściciela dla sportu ;P wprowadziłbym na mieszkanie
    siebie (jeśli jest morowy), albo grupę znajomych drechów, czy
    innych imprezowiczów, którzy mocno będą zakłócać miry, i inne
    takie ;)

    Zastanawiam się właśnie skąd cały czas problem z "wyrzuceniem"
    lokatorów podczas najmowania im chaty ? Wprowadza się samemu, i
    hulaj dusza piekła nie ma (nikt ci nic nie zrobi, o ile będzie
    to w ramach "ciszy nocnej" boś właścicielem), a najemca sam
    będzie szukał intensywnie opcji zwiewania ... no bo komu chce
    się o 8 rano brnąć do drzwi wyjściowych w tonach wymiocin,
    puszek, butelek i nieprzytomnych prostytutek ;)
    6008

  • 29. Data: 2008-03-28 15:11:19
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    witek pisze:

    > a jak ty się chcesz tam wprowadzić? przecież nie masz prawa tam wejść.

    Właściciel nie ma prawa wejść do swojego mieszkania ?

    A to ciekawostka.
    6008

  • 30. Data: 2008-03-28 15:36:08
    Od: Matt <m...@g...com>

    On 28 Mar, 16:11, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

    > Właściciel nie ma prawa wejść do swojego mieszkania ?
    >
    > A to ciekawostka.

    Nie może. Nawet jeśli wynajmujący przestaje płacić, nie może po prostu
    go wyrzucić i zmienić zamki - bo czeka go odpowiedzialność za włamanie
    (tak, do swojego mieszkania). Jedyna oficjalna droga - sąd i eksmisja.
    Po prostu polskie prawo nie odróżnia lokatora "socjalnego" od
    "komercyjnego".

    --
    Regards
    Matt