  • 1. Data: 2008-12-22 11:20:18
    Temat: czy urlop przerywa ciągłość zwolnienia
    Od: gazebo <g...@c...net>

    A dokładnie jest tak: 28 dni zwolnienia, jeden dzień urlopu, 11 dni
    zwolnienia. Chcę uniknąć skierowania na badania lekarskie za okres
    absencji dłuższy od 30 dni a nie chcę przerywać leczenia. Wydaje mi się,
    że przerywa ale nie mogę znależć nic na poparcie takiego przypadku.

    --
    Take Up Thy Stethoscope And Walk

  • 2. Data: 2008-12-22 16:41:40
    Temat: Re: czy urlop przerywa ciągłość zwolnienia
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    gazebo wrote:
> [...]
    > absencji dłuższy od 30 dni a nie chcę przerywać leczenia. Wydaje mi się,
    > że przerywa ale nie mogę znależć nic na poparcie takiego przypadku.

    A nie ma zapisu gdzieś, że musisz być conjamniej jeden dzień
    przepracować i urlop wówczas sprawy nie załatwi.

  • 3. Data: 2008-12-22 17:30:56
    Od: gazebo <g...@c...net>

    witek pisze:

    > A nie ma zapisu gdzieś, że musisz być conjamniej jeden dzień
    > przepracować i urlop wówczas sprawy nie załatwi.

    Dzwoniłem dp PIP i ZUS, ZUS się wypiął skoro to z kasy pracodawcy i
    dotyczy Kodeksu Pracy a PIP stwierdził, że spoko tylko żebym wziął 3
    albo 4 dni urlopu. Z tym też nie tak hop do przodu. Ale jak pisałem,
    moim zdaniem przerywa ale chyba nie będe ryzykował i wolę znowu
    przesiedzieć tydzień stawiając sie do pracy i czekając na skierowanie na
    badania dopuszczające. W końcu to nie z mojej winy, że pracodawca nie
    umie wystawić skierowania. Chciałem tego uniknąć ale wolę to niż
    ryzykować złą interpretację.

    --
    Take Up Thy Stethoscope And Walk

  • 4. Data: 2008-12-25 01:41:48
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "gazebo" <g...@c...net> napisał w wiadomości

    Wydaje mi się, że urlop sam w sobie "L-4" nie przerywa. Musiał byś dostać
    L-4 załóżmy na 3 tygodnie. Potem wziąć urlop. A potem nowe zwolnienie na
    kolejne 3 tygodnie.