eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki › czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki
  • Data: 2006-03-27 20:12:49
    Temat: czy uczelnia ma prawo warunkowac wydanie dokumentów uzupełnieniem obiegówki
    Od: olek <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Nadszedł czas żeby się pożegnać z moją kochaną uczelnią. W związku z tym
    zaistnieje potrzeba odebrania z uczelni takich dokumentów jak świadectwo
    dojrzałości czy indeks.
    I tak się właśnie zastanawiam czy uczelnia ma prawo wstrzymać wydanie
    świadectwa dojrzałości do czasu dostarczenia obiegówki. Mam co do tego
    duże wątpliwości, bo przecież jakby nie było świadectwo to, jest przecież
    moją własnością, z indeksem jest chyba podobnie. Z dyplomem pewnie byłby
    kłopot ale niestety nie dotrwałem do końca, więc o to sie martwic nie
    muszę.
    Sprawa wygląda tak, że nie mam zamiaru tracić pół dnia na chodzenie z tą
    obiegówką w miejsca, których na oczy nie widziałem tylko po to żeby ktoś
    niczego nie sprawdzając przystawił swoją pieczątkę. Po prostu nie mam
    zamiaru tracić czasu ani pieniędzy na takie bzdury.

    Czy uczelnia ma prawo nie wydać mi tych dokumentów? Jest jakiś przepis
    który to reguluje?
    Szukam argumentów, które przemówią do kochanych pań w dziekanacie.

    Z góry wszystkim dziękuję za odpowiedzi.

    Olek