  • Data: 2013-06-24 16:24:53
    Temat: czy to prawdopodobne?
    Od: Urszula <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takiego dłużnika, który ciągle mnie zwodzi
    i wymyśla nowe cuda.
    Tym razem wymyślił coś takiego:
    Pojechał do Czech po jakiś niezbyt legalny towar i kiedy z nim wracał
    został zatrzymany do kontroli, a towar znaleźli w bagażniku. Zamknęli go,
    wziął adwokata. Wypuszczono go po 16 dniach ale wyznaczono kaucję.
    Kwota w przeliczeniu ok. 85 tys. zł. Pod zastaw, jak twierdzi, zatrzymano samochód
    (bardzo porządny, bezspornie wart ponad 100 tys.), którym jechał i przewoził ten
    towar.
    Zwrócą samochód jeśli wpłaci kaucję w ciągu 14 dni.
    Wydaje mi się to niezwykle mało prawdziwe, bo auto jest w leasingu spółki z o.o.
    Z drugiej strony on jest współudziałowcem i prezesem tej spółki.
    Czy coś takiego jest w ogóle możliwe, czy to kolejna bajka mająca na celu zwodzenie?
    Nie oddam, bo nie mam kasy - zapłaciłem kaucję, żeby oddali auto...