  • Data: 2009-01-06 17:23:47
    Temat: czy spoldzielnia ma prawo?
    Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam.
    czy spoldzielnia ma prawo do dysponowania sobie moimi srodkami zgromadzonymi
    na koncie bez zadnego powiadomienia od tak sobie?
    np wplacam na czynsz zawsze wiecej niz trzeba z uwagi na to ze doplacam do
    wody a oni sobie pobieraja te pieniadze na co innego ?

    mialem niby zadluzenie z powodu nieodczytania licznikow ciepla w mieszkaniu,
    dlug wyniosl kolo 700zl bo nikogo nie bylo policzyli mnie z maksymalnego
    zuzycia wezla.

    odwolalem sie od tego oni to olali, od ponad roku nic z tym nie robili tylko
    dlug wisial sobie na mnie niby,
    a teraz nagle sobie pobrali pieniadze na ten dlug z oplat ktore deklarowalem
    na czynsz.

    czy maja prawo do robienia roznych operacji na moim koncie bez mojej wiedzy
    ??????

    np. z moich nadplat biora sobie pieniadze oplacaja cos nie informujac mnie o
    tym a telefonicznie babka mowi ze na cos bylo brane ale nie wie na co.

    chodzi o najbardziej zlodzie........... spoldzielnie w polsce przylesie w
    koszalinie......
    moze ktos juz sie z tymi typami zetknal ?????/

    prosze o pomoc, jutro ide tam robic dym bo to co oni tu z ludzmi wyprawiaja
    to sie w pale nie miesci!!!!!