eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy pracodawca musi przechowywać listy obecności ?czy pracodawca musi przechowywać listy obecności ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed.silweb.pl!newsfeed.
    tpinternet.pl!atlantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "Jacek Radunc" <j...@x...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy pracodawca musi przechowywać listy obecności ?
    Date: Mon, 22 Sep 2003 10:07:51 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 14
    Message-ID: <bkman2$hdf$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: sr186.internetdsl.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1064218199 17839 80.55.95.186 (22 Sep 2003 08:09:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 22 Sep 2003 08:09:59 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:165898
    [ ukryj nagłówki ]

    Witajcie
    mam problem, przepisu o prowadzeniu akt osobowych oraz sam kodeks pracy
    mówią o prowadzeniu ewidencji czasu pracy. regulamin pracy wskazuje iż
    należu ustalić sposób potwierdzania przez pracownikow obecności w pracy.
    czy jest przepis (archiwa etc.) który w sposów nie budzący wątpliwości
    nakazywałby przechowywanie przez pracodawcę list obecności ?
    Co do ewidencji czasu pracy - zgoda ! ale czy listy obecności ???
    Z pozdrowieniami
    Jacek

    P.S.
    Podpowiedzcie gdzie szukać odpowiedzi na to pytanie.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1