  • 51. Data: 2008-11-05 00:45:09
    Temat: Re: czy podlegam pod polskie prawo?
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    gargamel pisze:
    > a tak z ciekawosci to po co im narzędzia które kosztują setki doklarów
    > gdy zarabiaja 30 dolarów?
    > p.s. tak trochę humorystycznie napisałem, ale ciekaw jestem odpowiedzi:O)

    odpowiedz jest taka, ze sie na ekonomii nie znasz? Pytanie powyzej jest
    w stylu: po co ktos ma zaczynac biznes, ktory wymaga zakupu drogeigo
    sprzetu, skoro do tej pory byl bezrobotny? :) rozumiesz?

    --
    body {
    name: '|<ońrad Karpieszu>|';

  • 52. Data: 2008-11-05 10:26:54
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > odpowiedz jest taka, ze sie na ekonomii nie znasz? Pytanie powyzej jest w
    > stylu: po co ktos ma zaczynac biznes, ktory wymaga zakupu drogeigo
    > sprzetu, skoro do tej pory byl bezrobotny? :) rozumiesz?

    widzisz, moim zdaniem już grupowicze ci to wyjaśnili, tylko za mało
    dosadnie, pewnie nie widziałeś filmów jak to banda dzikich legnie do
    cięzarówek ryżu, lekarstw i zabawek przekazanych przez ludzi dobrej woli za
    darmo biednym w afryce, a z lasu wyskakuje ciężarówka dzikich w mundurach z
    karabinami maszynowymi i działkiem przeciwlotniczym i napierdala ile wlezie
    w grópę głodnych dzikich, a potem te dary serca sprzedają na czarnym rynku i
    na czarnym rynku kupują broń, którą też zakupili na czarnym rynku za
    ukradzione pieniadze (tym głodnym dzikim, dlatego oni są biedni i głodni)

    ja uważam że taka pomoc finansowa jest bez sensu, bo chyba nie powiesz że
    jesteś w tej afryce i ją kontrolujesz? bo to bzdura, a te niby dary to pom
    prostum łatwizna, może łatwiej sie zastanowic dlacego ci dzicy są głodni i
    bezrobotni i temu przeciwdziałąc? ale to pewnie zbyt trudne i niebezpieczne
    jak dla ciebie?

    czy myślisz ze jak w polsce dasz bezrobotnemu pieniadze, czy nażędzia to nim
    przestanie byc? bzdura, bo nie brak pieniedzy jest przyczyną bezrobocia:O(

  • 53. Data: 2008-11-05 17:01:46
    Od: "Przemek Lipski" <W...@w...epf.pl>

    Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    wiadomości news:geshil$6ub$1@inews.gazeta.pl...

    > Ja dobrze kumam? Probujesz kogos, kto od 3 miesiecy zyje i mieszka pod
    > jednym dachem z Rwandyjczykami,

    Tak z ciekawości Tutsi, czy Hutu ??

    Pozdrawiam Przemek

  • 54. Data: 2008-11-05 17:27:43
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    gargamel pisze:
    > pewnie nie widziałeś filmów

    Ja dobrze kumam? Probujesz kogos, kto od 3 miesiecy zyje i mieszka pod
    jednym dachem z Rwandyjczykami, na bazie filmow przekonac ze nie mam
    pojecia o miejscu w ktorym jestem? :) rotfl, zdejmij klapki z oczu ;)

    Ja Ci na bazie nicka powiem, ze uwazaj, bo niebiescy sie na ciebie już
    szykują ;) Widziałem w wieczorynce kiedyś

  • 55. Data: 2008-11-05 17:44:36
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    Użytkownik ""|<ońrad"" napisał:
    > Ja dobrze kumam? Probujesz kogos, kto od 3 miesiecy zyje i mieszka pod
    > jednym dachem z Rwandyjczykami, na bazie filmow przekonac ze nie mam
    > pojecia o miejscu w ktorym jestem? :) rotfl, zdejmij klapki z oczu ;)

    wcale nie napisałem ze nie masz pojęcia, napisałęm tylko że nie sprawujesz
    żadnej kontroli nad afryką i nie zagwarantujesz w jakie ręce trafi pomoc,
    czerwony krzyż był tam znacznie dłużej od ciebie, a ich dary (to znaczy
    przekazane przez nich) były sprzedawane na czarnym rynku przez bandziorów,
    którzy kupowali za to broń,

    dodtkowo spytałem sie jaki sens ma dawanie komusm pieniedzy na nażędzie,
    których koszt nigdy mu się nie zwróci?

    skoro juz żyjesz pod jednym dachem z dzikimi to dowiedz się od nich dlaczego
    są głodni i bezrobotnii postaraj się pomóc w likwidowaniu problemu, więc
    skoro już tyle tam jesteś to dalczego oni tam są głodni?

    > Ja Ci na bazie nicka powiem, ze uwazaj, bo niebiescy sie na ciebie już
    > szykują ;) Widziałem w wieczorynce kiedyś

    dzięki za cynk, jak narazie nie mogą mnie znaleźć;O)

  • 56. Data: 2008-11-05 19:08:19
    Od: Wojtek <W...@g...com>

    OŚWIADCZENIE
    Fundacji Centrum Współpracy Rozwojowej
    w sprawie zbiórki organizowanej przez Konrada K.

    Jedną z głównych przesłanek, przyświecających powołaniu Fundacji
    Centrum Współpracy Rozwojowej, było wspieranie krajów Globalnego
    Południa w realizacji Milenijnych Celów Rozwoju. W naszym rozumieniu,
    podstawą takiego wsparcia nie jest pomoc, a współpraca, w której obie
    strony są równorzędnymi partnerami.

    Mieszkańcy państw Globalnego Południa mają liczne potrzeby, których
    niezaspokojenie uniemożliwia im częstokroć normalne funkcjonowanie na
    poziomie niezbędnym do życia każdemu człowiekowi. W naszym przekonaniu
    sposobem na ich zaspokojenie nie jest dawanie prezentów. Nie przynosi
    to bowiem, w naszej opinii, właściwych długoterminowych efektów,
    prowadząc do utrzymania sytuacji uzależnienia beneficjentów od tak
    rozumianej pomocy, osłabiając ich wolę i chęć do samodzielnego
    działania na rzecz poprawy własnej sytuacji. Obywatele państw GP
    potrzebują inicjatyw i działań umożliwiających dokonanie większej,
    fundamentalnej zmiany, by w konsekwencji mogli swoje potrzeby
    zaspokajać sami, a nie musieli liczyć na hojność innych.

    W świecie narastających, wielopoziomowych, globalnych współzależności
    wszyscy jesteśmy odpowiedzialni za siebie nawzajem oraz za cały świat.
    Udzielanie wparcia jest więc ważne, bardzo często kluczowe i
    nieodzowne dla osiągnięcia zrównoważonego rozwoju. Najistotniejsze w
    naszym mniemaniu jest jednak to, by takiego wsparcia udzielać w sposób
    rozsądny, ze świadomością długoterminowych konsekwencji podejmowanych
    działań.

    Zarząd Fundacji
    Centrum Współpracy Rozwojowej

    --
    Wojciech Glodek
    Wiceprezes Zarzadu

    tel.: +48 698 010 731
    faks: +44 7006 063 004

    Fundacja CENTRUM WSPOLPRACY ROZWOJOWEJ
    ul. Lokietka 4/1
    50-243 Wroclaw

    http://www.cwr.org.pl/

    Sad Rejonowy dla Wroclawia-Fabrycznej
    VI Wydzial Gospodarczy KRS: 0000274912
    NIP: 8942894970
    Regon: 020471126

    Konto bankowe:
    PL 16 1370 1301 0000 1701 4998 3300

  • 57. Data: 2008-11-05 19:22:29
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>

    Przemek Lipski pisze:
    > Użytkownik ""|<ońrad"" <k...@a...ij> napisał w
    > wiadomości news:geshil$6ub$1@inews.gazeta.pl...
    >
    > Tak z ciekawości Tutsi, czy Hutu ??

    Rwandyjczycy, juz nie ma podzialu; jest zabroniony w pewnym stopniu. Ale
    gdyby to byl rok 1994 to czesc z nich nazywana by byla tutsi, a czesc
    hutu; teraz mieszkaja razem

  • 58. Data: 2008-11-05 19:49:06
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 05 listopad 2008 20:08
    (autor Wojtek
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak:
    <1...@s...goo
    glegroups.com>):

    > OŚWIADCZENIE
    > Fundacji Centrum Współpracy Rozwojowej
    > w sprawie zbiórki organizowanej przez Konrada K.

    O ja pierdzielę, co to ma być ? King 2? 3 strony bełkotu o niczym...

    --
    Tristan

  • 59. Data: 2008-11-05 22:33:40
    Od: "gargamel" <s...@d...na>

    > nie zwrociloby sie, gdyby narzedzie nie podnioslo zarobkow. dzieki
    > narzedziom uzyska dodatkowe zrodlo dochodu. rozumiesz? :)

    ok, teraz rozumiem, a dzięki narzędziom z bambusa nie idzie w afryce
    zarobić?
    u nas na wsi to motyka i cep z patyka wystarczy:O)

    > na czym polega problem napisalem na blogu wiele razy. calosc sprowadza sie
    > do fatalnego systmu edukacji. chlopak ktory dostanie narzedzia nie potrafi
    > nawet czytac. tym sie niestety nie zajme w czasie 3-miesiecznego pobytu,
    > to oczywiste. jednak jezeli moge naprawic jeden maly trybik, dobre i to

    daj linka do bloga to poczytam:O)
    a z tym czytaniem to przypomniał mi się reportaż cejrowskiego z afryki,
    gdzie na siłę uczono dzieci dzikich koczowniczych plemion czytać i pisać, i
    potem taki wyuczony wracał do rodziny i mówił że tu nie ma co robić bo nie
    ma co pisać i czytać a on tylko to potrafi:O(

  • 60. Data: 2008-11-05 22:42:04
    Od: "|<ońrad" <k...@a...ij>