  • 21. Data: 2017-11-10 18:33:42
    Temat: Re: czy musi być format A4
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-10 o 18:05, ń pisze:
    > Nowe.
    > Stare liczyły po 300.
    > A jeszcze starsze chyba po 400, ale aż tak stary to raczej nie jestem ;-)
    > Przy czym inteligencja jamochłonów pracowników jest taka, że pod koniec tomu
    rozepną istotną umowę, żeby jej strony 1-4 dać w tomie I, a strony 5-12 w drugim.
    > O wszywaniu dokumentów A-3 i większych tak, że nie dadzą się w ogóle otworzyć, to
    już szkoda gadać.

    > -----

    Aż tak stary nie możesz być. Tacy już nie żyją. ;)
    Jak tylko sięgam pamięcią na jakieś 25 lat wstecz, tomy miały już wtedy
    po 200 kart

    --
    Sonn

  • 22. Data: 2017-11-10 23:50:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-10 o 15:47, ń pisze:
    > Między innymi.
    > A np. "więcej iż 5 stron wykonujemy po zamówieniu na następny dzień".
    >

    > -----

    Porąbało ich.

    To mój domowy kombajn "przerabia" wsadowo do ok. 80 kartek na raz.
    Kseruje (albo skanuje, albo mailuje) albo z jednej strony, albo z obu.
    Jedna strona kilka sekund, obustronnie dłużej.

    W sądach mają jeszcze może powielacze na kurze białko, skoro tyle im
    schodzi?

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 23. Data: 2017-11-11 11:12:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-10 o 23:50, Adam pisze:

> [...]
    > Jedna strona kilka sekund, obustronnie dłużej.
    >
    > W sądach mają jeszcze może powielacze na kurze białko, skoro tyle im

    Typowy kombajn by się zaciął przy wepchaniu do niego 80 kartek różnego
    rodzaju, różnej grubości, różnej wymiętości itp.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2017-11-11 13:23:36
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-11 o 11:12, Liwiusz pisze:

    > Typowy kombajn by się zaciął przy wepchaniu do niego 80 kartek różnego
    > rodzaju, różnej grubości, różnej wymiętości itp.

    Niewykluczone.
    Nie wiem, nie oglądałem akt sądowych.

    Moje OKI łyka stertę faktur z igłówki na A5, które często bywają
    wymiętoszone. Ale to nie jest norma - u klientów spotykam wiele różnych
    kombajnów, które miewają problem nawet z kilkunastoma kartkami xero A4/80g.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 25. Data: 2017-11-11 13:27:18
    Od: ń <ń@ń.ń>

    Twoje OKI samo pobiera akta z archiwum, rozpina teczki, a później z powrotem wpina
    dokumenty do akt i odwozi?

    -----

  • 26. Data: 2017-11-11 14:39:57
    Od: cef <c...@i...pl>

    Terfere kuku, każdy urzędnik będzie tak pisał, że jest kupa papierkowej
    roboty.
    Gdyby 75% pracowników z tych urzędów wywalić a tym co zostaną podnieść
    płace,
    to i tak wszystko trwało by tyle samo.

  • 27. Data: 2017-11-12 14:01:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ń ń@ń.ń ...

    > Twoje OKI samo pobiera akta z archiwum, rozpina teczki, a później z
    > powrotem wpina dokumenty do akt i odwozi?

    Bosh... XXI w....

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Jacoj: ...istnieją na świecie ludzie, którzy

  • 28. Data: 2017-11-12 21:06:12
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-11-12 o 14:01, Budzik pisze:
    > Użytkownik ń ń@ń.ń ...

    > Bosh... XXI w....

    No właśnie.
    Dlaczego dokumenty nie są skanowane _zanim_ trafią do jakiejś tam teczki
    czy archiwum?
    Łatwiej chyba korzystać z cyfrowych dokumentów, można by je też
    przelecieć jakimś OCR-em. A przy okazji zyskuje się możliwość
    jednoczesnego korzystania z dokumentów przez dowolnie dużą liczbę
    (uprawnionych) osób.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 29. Data: 2017-11-13 12:14:35
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 12 Nov 2017 21:06:12 +0100, Adam napisał(a):

    > Dlaczego dokumenty nie są skanowane _zanim_ trafią do jakiejś tam teczki
    > czy archiwum?

    Pewnie trzeba o tym pomyśleć, co zazwyczaj przychodzi trudniej niż
    wykonywanie uświęconych wielowiekową tradycją czynności.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 30. Data: 2017-11-13 12:21:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2017-11-13 o 12:14, Olin pisze:

    > Pewnie trzeba o tym pomyśleć, co zazwyczaj przychodzi trudniej niż
    > wykonywanie uświęconych wielowiekową tradycją czynności.

    Pomyśleć to nie problem. Trzeba wdrożyć. Decyzja musi przyjść z SAMEJ
    GÓRY. No i jeszcze musi to być opakowane w wielomilionowy system wybrany
    z wielkiego przetargu, bo przecież nikt "prywatnie" tych danych nie może
    sobie ot-tak skanować i trzymać.

    Sprawa jest stricte polityczna. Co daje nadzieję, że się w końcu
    zrealizuje, bo co by nie mówić o obecnej ekipie, ma jaja do takich
    odważnych działań i zmian tego, co od lat się nie śniło, że można zmienić.

    --
    Liwiusz