    From: "anna" <a...@s...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: czy mozna dziecko zabrac sila?
    Date: Sun, 9 Nov 2008 10:53:14 +0100

    witajcie. jestem w trakcie rozwodu z mezem. sad wydal postanowienie, ze
    dziecko ma byc przy mnie. specjalnie zaznaczam, ze jest to postanowienie
    sadu a nie zarzadzenie czy wyrok. jeszcze przed rozprawa, dziecko
    przebywalo u ojca, gdyz ja bylam w anglii. teraz po rozprawie ojciec dziecka
    nie chce go oddac. czy mam jakies prawo, by zabrac dziecko sila? do kogo sie
    zwrocic - czy jesli w postanowieniu jest tylko, ze sad "ustala miejsce
    dziecka przy matce", to czy jest to podstawa, by np. policja zabrala dziecko
    sila?czy tez musze zwrocic sie do sadu o wydanie kolejnego postanowienia o
    odberaniu dziecka sila?jakie przepisy reguluja takie sytuacje?
    dziekuje za odpowiedzi
    ania