eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy moge zażądac zeby mi podali jakie częsci ujęli w odszkodowaniu Auto-Cascoczy moge zażądac zeby mi podali jakie częsci ujęli w odszkodowaniu Auto-Casco
  • Data: 2003-02-23 16:10:40
    Temat: czy moge zażądac zeby mi podali jakie częsci ujęli w odszkodowaniu Auto-Casco
    Od: <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam takie pytanie.

    Zdarzylo mi sie uszkodzić moje auto z mojej winy.
    I mam Auto Casco.

    Wczoraj przyjechał taki "miły" pan z ubezpieczalni oglądnął, zrobił zdjecia
    i powiedzial
    ze zrobi wycene na następny tydzień.

    Nie chcial mi powiedzieć co zaliczył do uszkodzenia, w ogóle chyba nie lubi
    swoich klientów.

    Więc tutaj rodzi się pytanie:

    czy mam prawo zażądać spisu uwzględnionych do wymiany części??

    Pozdrawiam,

    Marcin
    g...@w...pl

    PS
    juz nie bede sie z nim klocił np o to że:
    mam czerowne autko. ale mailem czarny zderzak, ktory kiedys uszkodzilem
    i kupilem lakierowany - nieuszkodzony ale ZIELONY.
    Teraz skasowalem ten zderzak a on mi powiedzial ze za malowanie zderzaka nic
    nie policzy bo widzac ze jest niepomalowany
    do koloru nadwozia. Juz chcialem powiedziec zeby mi zaplacil za pomalowanie
    na kolor zielony (może np. chcialem miec zderzaki zielone)
    ale stwierdzilem ze lepiej go nie wkurzac