eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoczy moge zażądac zeby mi podali jakie częsci ujęli w odszkodowaniu Auto-CascoRe: czy moge zażądac zeby mi podali jakie częsci ujęli w odszkodowaniu Auto-Casco
  • Data: 2003-02-23 17:28:42
    Temat: Re: czy moge zażądac zeby mi podali jakie częsci ujęli w odszkodowaniu Auto-Casco
    Od: d...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > Mam takie pytanie.
    >
    > Zdarzylo mi sie uszkodzić moje auto z mojej winy.
    > I mam Auto Casco.
    >
    > Wczoraj przyjechał taki "miły" pan z ubezpieczalni oglądnął, zrobił zdjecia
    > i powiedzial
    > ze zrobi wycene na następny tydzień.
    >
    > Nie chcial mi powiedzieć co zaliczył do uszkodzenia, w ogóle chyba nie lubi
    > swoich klientów.
    >
    > Więc tutaj rodzi się pytanie:
    >

    > czy mam prawo zażądać spisu uwzględnionych do wymiany części??

    W wycenie (którą ma zrobić na następny tydzień) będą wyszczególnione części
    zakwalifikowane przez rzeczoznawcę do naprawy oraz wymiany.

> [...]
    >

    > Marcin
    > g...@w...pl
    >

    > PS
    > juz nie bede sie z nim klocił np  o to że:
    > mam czerowne autko. ale mailem czarny zderzak, ktory kiedys uszkodzilem
    > i kupilem lakierowany - nieuszkodzony ale ZIELONY.
    > Teraz skasowalem ten zderzak a on mi powiedzial ze za malowanie zderzaka nic
    > nie policzy bo widzac ze jest niepomalowany
    > do koloru nadwozia. Juz chcialem powiedziec zeby mi zaplacil za pomalowanie
    > na kolor zielony (może np. chcialem miec zderzaki zielone)
    > ale stwierdzilem ze lepiej go nie wkurzac

    To bardzo źle - powinieneś zadbać o swoje interesy bo inaczej profesjonalnie
    zrobią Cię w ptaka :-)
    Jeśli już zainkasowali od Ciebie składkę, to niech teraz wypłacą adekwatne do
    zniszczeń odszkodowanie.
    Walcz o swoje.

    Powodzenia,
    Darek