  • 41. Data: 2009-06-17 10:50:44
    Temat: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Od: Arek <a...@e...net>

    Emka pisze:
    > A co ma do tego wnikliwość?

    Gdybyś ją posiadała nie zadawałabyś tego pytania.

    > Zarzucasz dziewczynie, że miesza fakty, co jest nieprawdą.

    Jest prawdą.

    > Po prostu to Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, a cała Twoja rola
    > w tym wątku to bezzasadny jazgot.

    Oczywiście.

    > Jakoś niczego, co powyżej sugerujesz, nie wyczytałam w mailu od tej
    > dziewczyny.
    > Przejaskrawiłeś i przeinaczyłeś tę historię na własne potrzeby.

    Doprawdy!? Bo jakoś dziwnie się składa, że podałem fakty.
    Wystarczy wrócić się w wątku by przeczytać zdania, które napisała.

    W momencie gdy walnęła
    "odpowiem o "kochajacych" tatusiach nie płacących alimentow, bijacych i
    upokarzajacych matke, ot. "
    przestała być dla mnie kompletnie wiarygodna, a stała się CO NAJMNIEJ
    histeryczką.
    W momencie gdy napisała o rzekomym zostawieniu dziecka na żer znajomych
    zbrodniarzy ewidentnie zaśmierdziało mitomanką.

    > Natomiast zrozumiałam, że chciałaby znać miejsce pobytu dziecka na tzw.
    > wszelki wypadek.

    O to żeby chciała znać to pewne, ale z tym "wszelki wypadek" to już mnie
    nie rozbawiaj.
    Oczywiście - jeśli ojciec nie chce powiedzieć tylko na złość matce to
    jest to bezsensowna dziecinada.
    Ale może mieć powody by jej tego nie mówić. Dostrzegasz je czy też
    zaślepia Ci oczy solidarność jajników ?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 42. Data: 2009-06-17 10:55:40
    Od: "Emka" <e...@o...eu>

    "Arek" <a...@e...net> napisał

    [ciach kolejny jazgot]

    Albo trollujesz, albo masz coś z deklem.
    Tak czy siak dalsza "dyskusja" z Tobą nie ma sensu.

    E.

  • 43. Data: 2009-06-17 11:51:50
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Emka wrote:
    > "Arek" <a...@e...net> napisał
    >
    > [ciach kolejny jazgot]
    >
    > Albo trollujesz, albo masz coś z deklem.

    jedno i drugie

  • 44. Data: 2009-06-17 11:55:57
    Od: r...@m...com

    > Witam, syn niedlugo jedzie na wakacje ze swym biologicznym ojcem w terminie
    > ustalonym przez Sad w wyroku o widzenia, alimenty itd. Ojciec dziecka nie
    > chce podac adresu pod ktorym bedzie dziecko przez 2 tygodnie. Co mozna
    > zrobic?

    A musi być adres?

    Może to być niestacjonarna wyprawa rowerowa czy obóz wędrowny z każdym
    noclegiem w innej miejscowości.

  • 45. Data: 2009-06-17 12:01:43
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "tomasz karśnicki" napisał:
    > Tak mi przyszło do głowy, czy aby ojcu dziecka nie chodzi pośrednio o ...
    > alimenty?
    > Przed sądem wykazuje dochody np. w wysokości 960zł, żeby alimenty były
    > potencjalnie niskie i jak się teraz dowiesz, że wyjeżdża na wakacje za
    > kwotę 6tys. od łebka, to zaczniesz drążyć temat wysokości jego dochodów.

    strzał w 10!:O)
    jak nie wiadomo o co chodzi to chodzi o pieniądze, a z tym dobrem dziecka to
    zwykły pic na wodę, bo gdyby matce przynajmniej drobinę na dobru dziecka
    zależało to miało by normalną rodzinę z ojcem i matką:O)

  • 46. Data: 2009-06-17 12:42:10
    Od: "Gan" <j...@w...pl>

    Użytkownik "kapewu" <p...@p...a> napisał w wiadomości
> [...]
    > terminie ustalonym przez Sad w wyroku o widzenia, alimenty itd. Ojciec
    > dziecka nie chce podac adresu pod ktorym bedzie dziecko przez 2 tygodnie.

    może coś takiego rozwiąże problem?:
    http://www.allegro.pl/search.php?string=lokalizator+
    gps&order=p&change_view=1

    tylko pytanie jak długo to działa na baterii.

    G.

  • 47. Data: 2009-06-17 13:23:56
    Od: Arek <a...@e...net>

    Emka pisze:
    > Albo trollujesz, albo masz coś z deklem.
    > Tak czy siak dalsza "dyskusja" z Tobą nie ma sensu.

    Widzę, że brak argumentów próbujesz rekompensować atakami
    osobistymi.

    Nie umiesz dyskutować - idź sobie stąd .

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 48. Data: 2009-06-17 13:38:50
    Od: "kapewu" <p...@p...a>

    > Albo trollujesz, albo masz coś z deklem.
    > Tak czy siak dalsza "dyskusja" z Tobą nie ma sensu.
    >
    > E.

    nie karm trola, juz wystarczajaco sie ponizyl, ignor :)

  • 49. Data: 2009-06-17 14:54:01
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 17 Cze, 15:23, Arek <a...@e...net> wrote:

    > Widzę, że brak argumentów próbujesz rekompensować atakami
    > osobistymi.
    >
    > Nie umiesz dyskutować - idź sobie stąd .
    >
    > Arek
    >
    > --http://www.arnoldbuzdygan.com

    Oh MY GOD!! Krol Diamentow takie rzeczy pisze? Drodzy administratorzy
    z wiki, nie podszywajcie sie pod AB.

  • 50. Data: 2009-06-17 15:44:48
    Od: "Baloo" <b...@o...eu>

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h1b313

    > gdyby matce przynajmniej drobinę na dobru dziecka zależało to miało by
    > normalną rodzinę z ojcem i matką:O)

    Nie udało Ci się na pl.praca, to przyszedłeś tutaj wypisywać idiotyzmy?