    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: czy matka musi wiedziec gdzie jest jej dziecko
    Date: Wed, 17 Jun 2009 12:50:44 +0200
    <h18o5v$cjn$1@mx1.internetia.pl> <h18nps$764$3@inews.gazeta.pl>
    <h18q8a$rr3$1@mx1.internetia.pl>
    <8...@x...googlegroups.com>
    <h18tdv$257$1@mx1.internetia.pl>
    <a...@c...googlegroups.com>
    <h192mf$ani$1@news.task.gda.pl>
    <4...@a...googlegroups.com>
    <h194cu$fkm$1@inews.gazeta.pl> <h195g5$kdf$1@inews.gazeta.pl>
    <h196ce$ocm$1@inews.gazeta.pl> <h198e1$2eb$1@mx1.internetia.pl>
    <b...@h...googlegroups.com>
    <h1aabg$7oj$1@mx1.internetia.pl> <h1aeak$s36$1@inews.gazeta.pl>
    <h1aeql$u88$1@news.onet.pl> <h1ag89$9gh$1@inews.gazeta.pl>
    <h1ags2$5b5$1@news.onet.pl>

    Emka pisze:
    > A co ma do tego wnikliwość?

    Gdybyś ją posiadała nie zadawałabyś tego pytania.

    > Zarzucasz dziewczynie, że miesza fakty, co jest nieprawdą.

    Jest prawdą.

    > Po prostu to Ty nie potrafisz czytać ze zrozumieniem, a cała Twoja rola
    > w tym wątku to bezzasadny jazgot.

    Oczywiście.

    > Jakoś niczego, co powyżej sugerujesz, nie wyczytałam w mailu od tej
    > dziewczyny.
    > Przejaskrawiłeś i przeinaczyłeś tę historię na własne potrzeby.

    Doprawdy!? Bo jakoś dziwnie się składa, że podałem fakty.
    Wystarczy wrócić się w wątku by przeczytać zdania, które napisała.

    W momencie gdy walnęła
    "odpowiem o "kochajacych" tatusiach nie płacących alimentow, bijacych i
    upokarzajacych matke, ot. "
    przestała być dla mnie kompletnie wiarygodna, a stała się CO NAJMNIEJ
    histeryczką.
    W momencie gdy napisała o rzekomym zostawieniu dziecka na żer znajomych
    zbrodniarzy ewidentnie zaśmierdziało mitomanką.

    > Natomiast zrozumiałam, że chciałaby znać miejsce pobytu dziecka na tzw.
    > wszelki wypadek.

    O to żeby chciała znać to pewne, ale z tym "wszelki wypadek" to już mnie
    nie rozbawiaj.
    Oczywiście - jeśli ojciec nie chce powiedzieć tylko na złość matce to
    jest to bezsensowna dziecinada.
    Ale może mieć powody by jej tego nie mówić. Dostrzegasz je czy też
    zaślepia Ci oczy solidarność jajników ?

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com