  • Data: 2005-05-24 11:42:38
    Temat: czy ma szanse na podwyżkę alimentów?
    Od: "Grzesiex" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    pytanie:
    czy moje b. żona ma szanse na podwyżke alimentów zasądzonych we wrześniu
    2004 roku w wysokości 500 zł na dwu letnie dziecko? Wszak potrzeby dziecka
    od tego czasu drastycznie nie wzrosły! Dodam że oprócz alimentów kupuję
    córce buty, ubranka, lekarstwa na co mam rachunki. Żona argumentuje że niby
    dostałem w pracy podwyżkę co jest nieprawdą.
    pozdrawiam
    Grzesiex