  • Data: 2005-05-25 01:28:35
    Temat: Re: czy ma szanse na podwyżkę alimentów?
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Paweł Nowacki" <b...@f...eu.org> napisał w wiadomości
    news:d6vkpe$47h$1@nemesis.news.tpi.pl...
> [...]

    Ma szanse. Sady rodzinne w swej madrosci orzekaja czasami bardzo kuriozalne
    wyroki... niezstety zazwyczaj na korzysc mamuski. Ale nie zapomnij, ze te
    pieniazki ida na TWOJE dziecko... oczywiscie tutaj troszeczke przesadzilem
    :)

    Wszak potrzeby dziecka

    No to sedzina moze powiedziec, ze zamiast kupowac dziecku, pieniazki daz b.
    zonie a ona dziecku co bedzie potrzebne kupi. Nietety takie teksty czasami
    padaja na sali sadowej.:/

    Żona argumentuje że niby

    Ma zapewne wywiadowce albo sam sie chwalisz :)
    Pozdrawiam Maver