  • 41. Data: 2005-12-14 09:05:56
    Temat: Re: czy ma prawo mnie wyzucic z mieszkania bez wypowiedzenia??
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    ania napisał(a):

    > dzieki

    Pani Aniu.

    Po pierwsze, to prosze sie postarać zrozumieć właściciela..

    Zaufał Pani.. taraz może się obawiac coPani kombinyje..
    Wybrał nienajlepszą drogę ale... mozna spróbować go uspooić..

    Ale mozna też poszukać sobie innego mieszkania..
    takna wszelki wypadek, bo na procesowanie się w sprawach cywilnych
    trzeba mieć czas i pieniądze...

    Jest Pani "ofiara swych przywilejów"..
    Ponieważ trudno jest pozbyć się nieuczciwego lokatora,
    uczciwi płacą (zwłaszcza wobec takich cwaniaczków jak "właścici")
    cenę ryzyka dla właściciela mieszkania...

    Bogusław

  • 42. Data: 2005-12-14 11:41:27
    Od: "ania" <a...@v...pl>

> [...]
    > uczciwi płacą (zwłaszcza wobec takich cwaniaczków jak "właścici")
    > cenę ryzyka dla właściciela mieszkania...

    place od trzech lat terminowo, i nie pozwole sie zastraszac,
    wczraj zadzwonil o 23.30 mowiac ze jak nie bedzie dzis kasy to zobacze...koniec
    cytatu..
    sorry ,ale ja sie na to nie zgadzam, nie pozwole na takie zastraszanie

    i nie wynika to z tego ze nie chce zaplacic swoich zobowiazan, on nie potrafi
    zrozumiec ze zaplace na koniec mies..
    postanowilam mu to udowodnic, w razie czego wezme adwokata ale nie pozwole na
    zastraszanie,
    a moje pytanie na tej grupie bylo podyktowane utwierdzeniem sie w swoich
    prawach, tylko i wylacznie,
    moze kolejny lokator bedzie mial normale warunki

    p.s. co mozna zrobic z umowa ktora jest sprzeczna z ustawa ?
    mam na mysli okres zalegania z czynszem ,nie miesiac tylko trzy zgodnie z ustawa
    i termin wypowiedzenia

    z gory dziekuje
    ania

  • 43. Data: 2005-12-14 14:08:29
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    boguslaw wrote:

    > No bo Pani Marto nie dla każdego jest oczywiste które postanowienia
    > wyikające z ustawy można, a które nie można zmienic w umowie..

    To może zacytuję moją odpowiedź
    "Nie może Ci nawet wypowiedzieć wcześniej umowy, z powodu zaległości
    płatniczych, jeżeli nie zalegasz za 3 pełne okresy rozliczeniowe, a
    jedynie za 1. Zapis w umowie sprzeczny z ustawą o ochronie praw
    lokatorów jest nieważny."

    Jeżeli reakcją na taką odpowiedź jest takie pytanie:

    to znaczy, że ta odpowiedź nie została nawet w pełni przeczytana.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 44. Data: 2005-12-14 14:18:27
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    ania wrote:

    > p.s. co mozna zrobic z umowa ktora jest sprzeczna z ustawa ?
    > mam na mysli okres zalegania z czynszem ,nie miesiac tylko trzy zgodnie z ustawa
    > i termin wypowiedzenia

    A co chciałabyś robić? Jeżeli dany zapis jest sprzeczny z ustawą, to
    znaczy że jest nieważny. Czyli nie działa. Czyli właściciel nie może się
    na niego powoływać. Trzeba to wiedzieć i w razie czego zwrócić na to
    uwagę. Nie ma konieczności oficjalnego unieważniania tego fragmentu umowy.
    Co można zrobić? Możesz sobie poprawić humor informując o tym właściciela.

  • 45. Data: 2005-12-14 14:53:42
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    > Od tego da sie wybronic w prosty sposob.

    ze niby w jaki??

    Jacek

  • 46. Data: 2005-12-14 14:57:45
    Od: "ania" <a...@v...pl>

> [...]
    > Co można zrobić? Możesz sobie poprawić humor informując o tym właściciela.

    :-)

  • 47. Data: 2005-12-14 17:40:25
    Od: właściciel<m...@o...pl>

    A co ta bezczelna analfabetka ma umieć czytać jak jej chodzi tylko o jedno-siedzieć
    za darmochę w cudzej chałupie i jeszcze mieć pretensje ,że facet się domaga kasy.
    Mam nadzieję,że ten własciciel w końcu zrobi to czym grozi , z bezdomnym
    chamstwem nie ma co się pieprzyć!!
    A do Bogusława- a co Ty byś zameldował kogoś w obcego w swojej chałupie ? Już
    to widzę:))

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 48. Data: 2005-12-15 08:43:54
    Od: boguslaw <b...@a...edu.pl>

    właściciel napisał(a):
> [...]

    > chamstwem nie ma co się pieprzyć!!
    > A do Bogusława- a co Ty byś zameldował kogoś w obcego w swojej chałupie ? Już

    Posłuchaj (poczytaj) bezczelny cwaniaczku.

    1.
    Ta "analfabetka" płaci włascicielowi czynsz i owszem zalega,
    ale MA DO TEGO PRAWO.

    2.
    Cwaniaczek właściciel (z "właścicielem włącznie") nie ma prawa
    obrażać nękac czy straszyć lokatora tylko dlatego ze sam się boi.

    3.
    Każdy własciciel ma święte prawo dbać o swoje sprawy,lecz powinien to
    robić zgodnei z prawem.

    4.
    Każdemu może się zdarzyć, że nie bedzie miał czym zapłacić
    przezpewien czas. Jak się parę cwańszych od Ciebie lokatorów znajdzie,
    to się możesz o tym na wlasnej skórze przekonac.

    5.
    Tłumaczono Ci tu jak komuś umiejącemu czytac ze zrozumieniem,
    nie dośc, ze brak meldunku w nizym lokatorowi nie przeszkadza jeśli
    chodzi o prawo doprzebywania w lokalu lecz jest WRĘCZ PRZECIWNIE,
    Brak meldunku lokatora jest z twojej strony WYKROCZENIEM,
    za który podlegasz karze.

    6.
    Możesz mieć nadzieję, ze ktoś zejdzie na drogę przestępcza - towja sprawa...

    i juz bez numerków "tytulem podsumowania"

    Nadmierne przywileje lokatorów właśnie tak się przeciw nim obracają.

    Normalnie Pani Ania powiedziałaby cwaniaczkowi "właścicielowi",
    "jak jeszcze raz tak zrobisz, ro sobie będziesz przez pół roku szukał
    lokatora".

    W skutek owych nadmiernych przywilejów, Pani Ania ma kłopot,
    a cwaniazcki "właściciele" sie wymądrzają, a wiele mieszkań stoi
    pustych, bo własciciele (nie cwaniaczki) boja się nieuczciwych lokatorów

    Pozdrawiam

    Bogusław

  • 49. Data: 2005-12-15 08:48:06
    Od: "ania" <a...@v...pl>

> [...]
    > to widzę:))
    >
    > --
    > Wysłano z serwisu Usenet na stronach PomocPrawna.INFO

    nigdy nikomu nie wynajmowales mieszkania pewnie mieszkasz sobie cieplo u boku
    mamusi i myslisz sobie ze anonimowosc na tej grupie daje ci podstawy do
    podawania sie za kogos innego,
    z pewnoscia masz problem z tozsamoscia chlopcze, ale to juz nie ta grupa,

    ania

  • 50. Data: 2005-12-15 10:26:24
    Od: właściciel<m...@o...pl>

    No Tobie cwaniaro, to na pewno bym nic nie wynajął - a jeżeli nawet upadłbym na
    łeb, to po pierwszym niezapłaconym miesiącu wywaliłbym Cię na zbity pysk. A tak
    btw- to co żal dupę ściska,że nie ma się własnego kąta tylko trzeba u innych na
    łasce siedzieć ? A ja mam dwa mieszkanka, które wynajmuję, siedzę w trzecim
    ciepłym kącie i kaska płynie.
    A do Bogusława- jak takiś uczciwy i dobry to weź do siebie panią Anię z jej
    dzieciakiem i zamelduj. Powodzenia!!

    -> http://usenet.pomocprawna.info