  • Data: 2003-09-06 21:50:56
    Temat: czy komornik ma prawo ?
    Od: Artur <a...@j...net> szukaj wiadomości tego autora

    > From: Marcin [mailto:b...@p...onet.pl]
    > Posted At: Saturday, September 06, 2003 10:30 PM
    > Posted To: prawo
    > Conversation: czy komornik ma prawo ?
    > Subject: Re: czy komornik ma prawo ?
    >

    > wy jestescie jacys niedorobieni ? jak ma firma prosperowac
    > dobrze skoro nie moze obracac pieniedzmi, a tylko w taki
    > sposob akurat moze. Rozumiem ze musze pieniadze zwrocic, ale
    > jak mam skoro nie moge zarobic na to!!!!

    Niestety. Oznacza to, ze Ty nie dorosles do prowadzenia samodzielnej
    dzialanosci gospodarczaj lub (co bardziej prawdopodobne) przerosla Cie
    ona. :-(
    Cudzymi pieniedzmi mozesz obracac tylko w okreslonych wypadkach. Ty
    wyszedles poza te ramy i teraz musisz poszukac sposobu na zaspokojenie
    roszczen wierzycieli.

    A.