  • Data: 2006-09-02 11:38:17
    Temat: czy jest na to paragraf...???
    Od: "pawel" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam!
    problem jest taki : przez moja dzialke przechdzi odcinek miejskiej sieci
    kanalizacyjnej (ok 40m dlugosci, na głębokosci ok 40 cm)
    nikt nigdy nie wyrazal na to zgody i nigdy sprawa prawnie nie byla
    uregolowana, do tej rury podpiete jest prawie pol miasta i ja tez, a
    wodociagowcy biora za to kase od wszystkich podpietych i odemnie taka sama,
    pytanie :
    czy jest jakis przepis, ustawa na ktora mozna by sie powolac i wyciagnac od
    nich kase za dzierzawe gruntu pod czesc sieci kanalizacyjnej?
    (wiem ze jezeli np rura gazowa biegnie przez teren prywatny koles dostaje za
    to kase.. a jak z kanalem?)

    dodam ze przerobienie kanalu tak zeby nie przechodzil przez moja dzialke nie
    jest technicznie mozliwe, a miejskie przedsiebiorstwo wodno knalizacyjne
    zostalo zobligowane do uregolowania tego prawnie i chca wymusic odemnie
    bezterminowa zgode oczywiscie nieodplatnie na przebieg tego kanalu tumaczac
    ze i tak nie ma przepisow dotyczacych dzierzawy gruntu pod przebieg sieci
    kanalizacyjnej...
    czy to prawda?
    z gory dziekuje i pozdrawiam