  • Data: 2006-09-03 16:30:53
    Temat: Re: czy jest na to paragraf...???
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    pawel napisał(a):
    > wszystko fajnie ale na jakiej podstawie prawnej
    > oni ciagle mi mowia ze ja nic nie zrobie bo nie ma na to przepisu !!!

    To ja ci mowie "przelej mi 10 tys zl, bo nie ma przepisu zebys mi nie
    mial przelac". Albo postawie sobie domek na twojej dzialce i powiem "nie
    bede ci placic bo nie ma na to przepisu" a ty uwierzysz?

    Nie badz dupa, jak nie wierzysz piszacym tutaj (a maja racje), to
    zainwestuj 50zl na prawnika ktory ci powie to samo i wykaligrafuje
    papierek do nich, i to ty bedziesz kase dostawal od nich... Pozatym
    (jesli byles wlascicielem gruntu) to jeszcze za 2 lub 3 lata wstecz moze
    ci sie udac wyciagnac zalegla kase.

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173