  • 11. Data: 2005-03-01 06:24:20
    Temat: Re: czy jest ktoś kto może coś powiedzieć na temat alimentów
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "zgreda" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:28a5.000002c5.42238a84@newsgate.onet.pl...
    > ratunku mój mąż ma z byłą partnerką niepełnosprawne dziecko

    :( biedny ten Pani mąż i nieodpowiedzialny

    i iod 4 lat jego
    > alimenty wynoszą 570zł a za tydzień jest sprawa o podwyżkę,

    ciekawa jestem ile wydaje Pani na te sprawne dzieci tak wiec sama Pani moze
    wyliczyc naklad na jedno dziecko sprawne a to da Pani obraz na potrzeby
    dziecka , ktore jest niepelnosprawne / takie dziecko wymaga podwojnego
    nakladu by mozna bylo zadbac o jego rozwoj /

    od tego czasu
    > założyłó rodzinę mamy dwoje dzieci, jego zarobki to 1700 zł,

    a tu Pani mąż musi ruszyć dobrze głową ...luksus kosztuje , dziecko nie
    prosilo się na świat i ma prawo do takiego poziomu życia jak Pani sprawne
    dzieci a nawet wyższego

    ja od roku
    > pracuję czy jest możliwość ich podniesienia, jak to się ma do moich
    zarobków.

    a ma się , sędzia napewno wezmie pod uwage wysokosc rowniez Pani zarobkow

    > POMOCY

    Jedynej pomocy jakiej można byloby Pani udzielić to nauczenie sie życia z
    problemem swojego męża napewno bedzie łatwiej życ

    pozdrawiam
    Sandra

  • 12. Data: 2005-03-01 06:26:57
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    jak to mozliwe ze takie buraki maja tyle ???

  • 13. Data: 2005-03-01 10:12:22
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Mon, 28 Feb 2005 23:16:19 +0100,
    Ajron <ajron77@#wytnijto#poczta.fm> screamed:
    > No i sprawa sie wyjasnila :(
    > Moze jestes w dramatycznej sytuacji, ale w ten sposob nikt tu ci nie pomoze.
    > po pierwsze - poczytaj troche o zasadach pisania na forach dyskusyjnych

    Na grupach, na grupach dyskusyjnych.

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:219B ]
    [ 11:11:59 user up 10537 days, 23:06, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    Don't hit the keys so hard, it hurts.

  • 14. Data: 2005-03-01 15:02:40
    Od: e...@i...pl

    > Przepraszam za obcesowość, ale mamy to zdanie rozumieć jako "z byłą żoną",
    > czy też Twój mąż i owa "partnerka" nie brali ze sobą ślubu?

    nie mieli ślubu. luźny związek

  • 15. Data: 2005-03-01 15:37:51
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    > nie mieli ślubu. luźny związek

    a jakie to ma znaczenie?

    Sandra

  • 16. Data: 2005-03-01 15:42:31
    Od: "Michał" <m...@o...pl>

    > a jakie to ma znaczenie?

    Prawne.

  • 17. Data: 2005-03-01 15:52:17
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "Michał" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    \> Prawne.

    tak? odnosnie alimentacji wzgledem dziecka uznanego bo tak nalezy
    domniemywac skoro obowiazek alimentacyjny jest ustalony od jakiegos czasu hm
    moglbys jasniej ? te dzieci czy z prawego loza czy nie maja takie same
    zoladeczki i prawa do alimentacji w jednakowej wysokosci gdyby to dziecko
    bylo zdrowe a , ze jest niepelnosprawne ma wieksze szanse na wyzsze alimenty

    Sandra