  • Data: 2006-02-21 16:00:37
    Temat: czy decyduje data stepla pocztowego?
    Od: "Tapio" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Dnia 31 stycznia wyslalem do TPSA rezygnacje z pakietow internetowych. okres
    wypowiedzenia to 1 miesiac wiec pakiety powinny byc zakonczone z dniem 28
    lutego. Jednak dzwonie do TPSA by dowiedziec sie czy rezygnacja dotarla. I
    owszem dotarla ale oni licza date wplyniecia do nich tej rezygnacji a bylo
    to 2 lutego i od tej daty licza miesiac a ze zrezygnowac mozna tylko z
    koncem miesiaca wiec rezygnacja przeciaga sie o caly miesiac. Dodam ze ja od
    konca lutego juz nie bede wcale kozystal z tych pakietow wiec nie usmiecha
    mi sie placic 70zl za cos z czego nie bede kozystal.
    I teraz pytanie czy TPSA moze tak zrobic, ze o dacie wyplyniecia wniosku
    decyduje data wplyniecia do nich a nie data stepla pocztowgo? Przeciez w
    kazdej normalnej instytucji tak jest. Nadanie pisma na poczcie jest
    jednoznaczne ze zlozeniem go w danej instytucji.
    Z gory dziekuje za pomoc.
    Piotr