  • 1. Data: 2006-09-04 16:58:48
    Temat: czy AGENCJE TOWARZYSKIE sa LEGALNE w PL ?
    Od: T <i...@o...pl>

    Czy agencje towarzyskie są legalne w Polsce?

    Chodzi o coś takiego, jak cwaniaczek wynajmuje (lub juz ma wolne)
    mieszkanie, daje ogłoszenie do prasy w dziale "praca" pt. "zatrudnię młode
    atrakcyjne - wysokie zarobki"
    po skompletowaniu pracowniczek
    daje ogłoszenie do prasy w dziele "towarzyskie"
    i interes "się kręci"

  • 2. Data: 2006-09-04 19:03:12
    Temat: Re: czy AGENCJE TOWARZYSKIE sa LEGALNE w PL ?
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    Użytkownik "T" <i...@o...pl> napisał
    > Czy agencje towarzyskie są legalne w Polsce?

    Oficjalnie świadczą usługi towarzyskie, a nie nierząd. Czerpanie korzyści z
    nierządu jest nielegalne.

  • 3. Data: 2006-09-04 19:03:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 04 Sep 2006 18:58:48 +0200, T napisał(a):

    > Czy agencje towarzyskie są legalne w Polsce?

    Tak.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2006-09-04 19:12:51
    Od: "Jasko Bartnik" <j...@g...pl>

    Dnia 04-09-2006 o 21:03:12 Piotr [trzykoty] <t...@o...pl> napisał(a):

    > Czerpanie korzy?ci z nierz?du jest nielegalne.

    W przeciwienstwie do czerpania korzysci z rzadu i wody ze strumienia :P

    --
    Pozdrawiam,
    Jasko Bartnik

  • 5. Data: 2006-09-04 19:36:50
    Od: T <i...@o...pl>

    Piotr [trzykoty] wrote:
    > Oficjalnie świadczą usługi towarzyskie, a nie nierząd. Czerpanie korzyści
    > z nierządu jest nielegalne.

    a jak dzwonisz pod ich ogłoszenie, pod numer tam podany, i pani informuje:
    "seks klasyczny w zabezpieczeniu, francuski bez zabezpieczenia..." itp.

    to są to usługi towarzyskie?

    każdy może sobie tam zadzwonić, policja też

  • 6. Data: 2006-09-04 20:38:28
    Od: T <i...@o...pl>

    marfi wrote:
    > "seks klasyczny w zabezpieczeniu, francuski bez

    > Prokreacja wykluczona więc raczej towarzyskie - ew. zaproponuj inne
    > określenie w/w rozrywki :)

    a co to jest ten nierząd w takim razie
    co to czerpanie z niego korzyści przez osoby 3-cie jest dopiero nielegalne?

    OK, w takim razie mam pytanie - jaki najniższy wiek tych dziewczyn tam
    zatrudnionych jest jeszcze legalny? 18 czy 16 lat?

  • 7. Data: 2006-09-04 21:03:41
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 04 Sep 2006 21:36:50 +0200, T napisał(a):

    > to są to usługi towarzyskie?

    Tak

    > każdy może sobie tam zadzwonić, policja też

    No i?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 8. Data: 2006-09-04 21:05:40
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

  • 9. Data: 2006-09-04 21:29:28
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Mon, 04 Sep 2006 22:38:28 +0200, T napisał(a):

    > a co to jest ten nierząd w takim razie

    świadczenie usług seksualnych za korzyści materialne

    > co to czerpanie z niego korzyści przez osoby 3-cie jest dopiero nielegalne?

    dokładnie tak

    > OK, w takim razie mam pytanie - jaki najniższy wiek tych dziewczyn tam
    > zatrudnionych jest jeszcze legalny? 18 czy 16 lat?

    skończone 15

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 10. Data: 2006-09-04 21:31:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "T" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

    Jest kilka sposobów rozwiązania w sposób legalny tego procederu. Najprostszy, to
    po prostu pobieranie od dziewczyn należności za wynajem pokoju. To, co
    dziewczyna robi w pokoju z klientem - przepraszam kolegą - to już jej sprawa.