  • 1. Data: 2006-09-04 21:08:01
    Temat: KRK - Potrzebny prawnik
    Od: "Peyto" <p...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam problem, chcę odzyskać od nieuczciwego kontrahenta zaliczkę.
    Nie wchodzi w grę windykator, gdyż własnie windykator jest tym kontrahentem.
    Jeśli ktoś zna taniego i dobrego prawnika w Krakowie byłbym wdzięczny za
    namiary, gdyż póki co gość gra na czas, i tłumaczy się że podjał działania
    mające na celu windykację a skoro to była umowa zlecenie to płaci mu sięza
    podjęcie akcji a nie za wynik.
    Z tym, że mam poważne wątpliwośco czy w ogóle ruszył palcem w tej sprawie.

    Pozdro
    Peyto