  • 1. Data: 2012-05-09 21:40:19
    Temat: [cross] Dziwnie tania bramka VoIP. Darmowa wysyłka. Nie wałek?
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    Facet mówi, że wysyłka darmowa do Polski, powiedział, że darmowa wysyłka
    do Kanady, a że cena niska, bo to wersja nie EU, tylko
    północnoamerykańska. Ale zero komentarzy. Oferta dobra, bo chcę wysłać
    cioci do Kanady. Wysyłka z Hong Kongu. Obawiam się, czy nie wałek.
    Sprawdziłem w bazie REGON, dane firmy prawdziwe, aukcje jego. Trochę
    długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co o nim
    myślicie?
    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ? ? ??? ????!

  • 2. Data: 2012-05-09 21:53:10
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-05-09 21:40, Kudłaty Konservateesta pisze:

    > długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co o nim
    > myślicie?

    Skoro jest tanio, to wiele nie ryzykujesz.
    NSU
    (Nuż - się - uda)

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 3. Data: 2012-05-09 21:57:26
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Kudłaty Konservateesta wrote:
> [...]
    > Sprawdziłem w bazie REGON, dane firmy prawdziwe, aukcje jego. Trochę
    > długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co o nim

    ale jak bramka i za ile.

    Ciężko ocenic coś o czym nawet nie wspomniałeś.

  • 4. Data: 2012-05-09 21:57:46
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

> [...]
    > Sprawdziłem w bazie REGON, dane firmy prawdziwe, aukcje jego. Trochę
    > długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co o nim

    Podaj model bramki to powiem ci czy walek czy normalna cena.

  • 5. Data: 2012-05-09 22:05:56
    Od: Maurycy Poszepszyński <s...@d...las>

    Użytkownik - Kudłaty Konservateesta napisał::
> [...]
    > Sprawdziłem w bazie REGON, dane firmy prawdziwe, aukcje jego. Trochę
    > długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co o nim

    Znam gościa. Taki niski, lekko łysawy. Dzisiaj widziałem jak kupował
    kartofle i trzy kila tanich bramek.
    --
    Najdziwniejsze życie jakie kiedykolwiek znałem
    [pl.pregierz] !delete from Ghost

  • 6. Data: 2012-05-09 22:06:09
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-05-09, o godz. 21:40:19
    Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl> napisał(a):

> [...]
    > wałek. Sprawdziłem w bazie REGON, dane firmy prawdziwe, aukcje jego.
    > Trochę długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co

    Musi być wałek i to niesamowicie wyrafinowany, skoro ci potrafili nawet
    linka do aukcji z posta usunąć.

    --
    Jacek Midura

  • 7. Data: 2012-05-09 22:21:18
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    Zapomniało mi się wkleić linka

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ? ? ??? ????!

  • 8. Data: 2012-05-09 22:22:41
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    Zapomniało mi się wkleić linka

    http://allegro.pl/bramka-voip-cisco-linksys-pap2t-bo
    x-od-firmy-i2327610385.html

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ? ? ??? ????!

  • 9. Data: 2012-05-09 22:24:43
    Od: Jacek Midura <j...@...krakow.pl>

    Dnia 2012-05-09, o godz. 21:40:19
> [...]

    > wałek. Sprawdziłem w bazie REGON, dane firmy prawdziwe, aukcje jego.
    > Trochę długi i zawiły regulamin, dużo wyłączeń odpowiedzialności, co

    A jeszcze z ciekawości - skąd pomysł żeby pisać akurat na te dwie
    grupy, a nie na alt.pl.allegro i alt.pl.voip?

    Na pręgierz i p.s.prawo będzie jeszcze czas, jak się okaże, że to
    rzeczywiście był wałek :)

    --
    Jacek Midura

  • 10. Data: 2012-05-09 23:24:36
    Od: Kasa przyjmie <i...@...c>

    W dniu 2012-05-09 22:22, Kudłaty Konservateesta pisze:
    > Zapomniało mi się wkleić linka
    >
    > http://allegro.pl/bramka-voip-cisco-linksys-pap2t-bo
    x-od-firmy-i2327610385.html

    Heh te bramki sa po 26 dolcow a nawet taniej jak wezmiesz z 200-500sztuk
    . Do ceny dolicz sobie koszta odprawy celnej i VAT.

    Duzo tych bramek to chamskie podroby, obudowa od PAP2 a flaki PAP2T albo
    odwrotnie. Mozesz sie tez liczyc z konfiskata na granicy (ACTA).