  • 1. Data: 2012-05-09 20:09:43
    Temat: Plagiat własnej pracy
    Od: Angelica <b...@b...brak>

    Jestem na etapie pisania pracy mgr która jest w pewnym stopniu zbliżona
    do mojej wcześniejszej pracy inż.. Jeden z punktów się nawet pokrywa.
    Czy jeśli użyje tego punktu z inż. do swojej pracy mgr wówczas jest to
    plagiat i związane są z tym wszelkie konsekwencje naruszenia?

  • 2. Data: 2012-05-09 20:11:49
    Temat: Re: Plagiat własnej pracy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Angelica" <b...@b...brak> napisał w wiadomości
> [...]
    > jeśli użyje tego punktu z inż. do swojej pracy mgr wówczas jest to
    > plagiat i związane są z tym wszelkie konsekwencje naruszenia?

    Nie, bowiem to Twoja praca. Kto miałby ewentualnie złożyć wniosek o
    ściganie?

  • 3. Data: 2012-05-09 20:36:47
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2012 20:11, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Angelica" <b...@b...brak> napisał w wiadomości
    >

    > Nie, bowiem to Twoja praca. Kto miałby ewentualnie złożyć wniosek o
    > ściganie?

    No a jeśli przekazała prawa autorskie uczelni albo komuś....

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 4. Data: 2012-05-09 20:39:28
    Od: Angelica <b...@b...brak>

    > Nie, bowiem to Twoja praca. Kto miałby ewentualnie złożyć wniosek o
    > ściganie?

    Teoretycznie tak, lecz jest haczyk, przy oddawaniu pracy przed obroną
    musiałam podpisać papiery, że zrzekam się praw autorskich na rzecz szkoły.

    W ogóle coś takiego jest zgodne z prawem?

  • 5. Data: 2012-05-09 21:14:11
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Angelica wrote:

    > Teoretycznie tak, lecz jest haczyk, przy oddawaniu pracy przed obroną
    > musiałam podpisać papiery, że zrzekam się praw autorskich na rzecz szkoły.

    Nie musiałaś.
    Jak wszyscy dobrze widzieli podpisałaś dobrowolnie.

    > W ogóle coś takiego jest zgodne z prawem?

    Skoro podpisałaś....

  • 6. Data: 2012-05-09 21:15:40
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Angelica wrote:
> [...]
    > Czy jeśli użyje tego punktu z inż. do swojej pracy mgr wówczas jest to
    > plagiat i związane są z tym wszelkie konsekwencje naruszenia?

    pomijajac aspekt prawny

    punkty sie moga pokrywac.
    wazne, zeby tresc nie była taka sama.

    Po prostu moga cie uwalic pod tytułem praca magisterska nie moze byc na
    poziomie pracy inzynierskiej.

  • 7. Data: 2012-05-09 21:16:23
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2012-05-09 20:39, Angelica pisze:

    > Teoretycznie tak, lecz jest haczyk, przy oddawaniu pracy przed obroną
    > musiałam podpisać papiery, że zrzekam się praw autorskich na rzecz szkoły.
    >
    > W ogóle coś takiego jest zgodne z prawem?

    Na rzecz szkoły zrzekłaś się praw majątkowych. Praw niemajątkowych do
    utworu nie można się zrzec. Nie można też dwa razy sprzedać tego samego
    utworu więc przy pisaniu nowej pracy możesz się powoływać na "starą".

  • 8. Data: 2012-05-09 21:30:46
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 09.05.2012 21:16, grzech pisze:
    > Na rzecz szkoły zrzekłaś się praw majątkowych. Praw niemajątkowych do
    > utworu nie można się zrzec. Nie można też dwa razy sprzedać tego samego
    > utworu więc przy pisaniu nowej pracy możesz się powoływać na "starą".

    Ale ona nie chce się powołać. Ona chce kopij-wklej rozdział. A więc
    odpada, skoro zrzekła się praw.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 9. Data: 2012-05-09 22:03:51
    Od: "Dysiek" <b...@b...pl>

> [...]
    > jeśli użyje tego punktu z inż. do swojej pracy mgr wówczas jest to plagiat
    > i związane są z tym wszelkie konsekwencje naruszenia?

    Piszesz, we wstepie, ze uzylas fragmentow swojej pracy inz i ze wzgledu na
    ich objetosc nie podajesz ich jako cytat. Powinno byc spoko - u mnie
    przeszlo bez problemow.

    Dysiek

  • 10. Data: 2012-05-09 22:05:24
    Od: Angelica <b...@b...brak>

    Dziękuję za rozwianie wątpliwości. Wiem teraz na czym stoję.