    From: Pan Piskorz <p...@b...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: co zrobić ze spamerem
    Date: Mon, 09 Jan 2012 20:49:50 +0100

    witam,

    Piszę tu po raz pierwszy.
    Zainspirowało mnie zachowanie jednego spamera.
    Otóż wielokrotnie w ciągu dnia wysyła mi niechcianą korespondencję.

    Wysłałem mu już dwie wiadomości:
    1. Skoro uważa, że wysyła wiadomości na podstawie jakiegoś regulaminu,
    niech odpowie, skąd ma mój adres. Zwracam też stanowczo uwagę, że jego
    regulaminu nie akceptowałem.
    2. Kolejny mój mail miał w tytule "wezwanie do zaprzestania
    przetwarzania danych osobowych".

    Oba bez odpowiedzi. Spam rozsyłany jest nadal.
    Firma (niby) ma jakąś siedzibę w Polsce i stronę w internecie, zajmuje
    się marketingiem internetowym (wg tej strony).

    Wiecie może, gdzie można się zgłosić, by dziadowi do tyłka się dobrać?

    pozdrawiam,
    P.